Forum www.zaplon.fora.pl Strona Główna www.zaplon.fora.pl
zapłony w motocyklu cdi diagnostyka układów zapłonowych ignition schemat
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Derbi GP1 50 Revolution gaśnie na wysokich obrotach

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.zaplon.fora.pl Strona Główna -> Diagnostyka układów zapłonowych CDI IGNITION elektronika w silniku
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pietras6v
Konstruktor +



Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa/Szczeglacin

PostWysłany: Śro 22:09, 11 Sty 2012    Temat postu: Derbi GP1 50 Revolution gaśnie na wysokich obrotach

Witam:)
Temat zakładam gościnie ponieważ nie ja a moja znajoma a tak na prawdę to kolega znajomej ma kłopot.
Ewa, bo tak ma na imię napisała do mnie:

"Jak zapala działa i fajnie chodzi na wolnych obrotach ale w momencie kiedy daje dużo gazu to mu gaśnie. Mój kolega znalazl taki sam przypadek w internecie.

http://www.youtube.com/watch?v=BKgCZ1eUvLE&context=C3582535ADOEgsToPDskIMnwug2w7ZeqsXAIhcKMNa

On ma Derbi GP1 50 Revolution. Jak kupił go to założył stozkowy filtr powietrza bo nie mial wogole. Moze to jest tego wina.
Juz zmienial cewko-modul, swiece i byl czyszczony gaznik. Nic nie pomoglo. Juz nie ma pomyslow. Wyczytal wszystko na Internecie ale co zmienia to nic nie pomaga. Pomysly mu sie juz skonczyly. Jak myslisz to moze byc wina tego filtra powietrza - stożka? "

Ewa prosi o pomoc:)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dawid
Konstruktor +++++



Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radziechowy

PostWysłany: Śro 22:21, 11 Sty 2012    Temat postu:

Mam idento przypadek u siebie teraz , sam nie wiem jak to rozwiązać, odcina przy 10k i zaczyna mulić jak tu. Objaw jak by brakowało benzyny tylko że u mnie wariuje obrotomierz do tego. Jak założył stożek to musi wyregulować gaźnik od tego niech zacznie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sebek
Konstruktor +



Dołączył: 10 Lut 2011
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Targ- Nowy Sącz

PostWysłany: Czw 1:16, 12 Sty 2012    Temat postu:

Rozmiar dyszy głównej to jaki jest ??
W momencie odkrecania gazu dmuchnać pod lekkim cisnieniem powietrza z kompresora (ewentualnie czym latwo palnym np plak ale to bez filtra), ewentualnie ściągnąć filtra i próbować ręką przytykać ,
Kiedyś miałem taki przypadek w 50cm 2t biegówce
Zmieniane gaźnik , filtr , magneto , cewki , cewko moduł , wydech(klient zakupił wczesniej i sam walczyl) i ni hu hu nerwy mi sie skonczyly i odpuscilem temat


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jack63
Konstruktor



Dołączył: 15 Kwi 2011
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Czw 12:50, 12 Sty 2012    Temat postu:

Proponuję zmierzyć i wyregulować luzy zaworowe a na koniec sprawdzić ciśnienie sprężania.
A może w silniku już jest "jedna rysa" jak jeździł bez filtra powietrza.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dawid
Konstruktor +++++



Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radziechowy

PostWysłany: Czw 14:45, 12 Sty 2012    Temat postu:

To Derbi to dwusuw Jack.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dawid dnia Czw 16:57, 12 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jack63
Konstruktor



Dołączył: 15 Kwi 2011
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Czw 15:35, 12 Sty 2012    Temat postu:

Możliwe. Ja znalazłem info, że 4T. Tyle tego "dobra" się poniewiera, że trudno się połapać...
A pietras6v od kiedy został 12V to sie rozbisurmanił Grin i nie był łaskaw napisać. Choć jest to podstawowa informacja do tematu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
emil




Dołączył: 12 Sty 2012
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 22:19, 12 Sty 2012    Temat postu:

Dzieki pietras6v .Witam. To wlasnie moj problem. Podstawowe rzeczy takie jak zmiana swiecy ,cewko-modulu, filtr powietrza , czyszczenie gaznika, regulacja gaznika to bylo wszystko robione. Ale mysle ze jest gdzies jakies przebicie i gubi prad czym wieksze obrty tym wieksze napiecie. zastanawiam sie nad statorem ale to tylko moje podejrzenia a no i jest to skuter 2t. a jeszcze mam takie pytanie czy jezeli łozyska na wale beda mialy luz to czy bedzie gubil prad ??? juz nie wiem naprawde co mam robic

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krokodyl
Administrator



Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 492
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw 23:27, 12 Sty 2012    Temat postu:

Witam ..
W 2T Masz uszczelniacze na łożyskach na wale ... jeśli puszczają to właśnie podobny efekt po prostu silnik musi być szczelny przy małych pojemnościach -- często Masz tam miejsce na 2 uszczelniacz tak ,ze starego nawet nie musisz wyciągać tak miały peugeoty .. z resztą wyciąganie starego tez nie problem .. uwaga najczęściej jest to nietypowy uszczlniacz ale jak jesteś pomysłowy kupisz minimalnie większy i coś z nim mądrego zrobisz...... aby wszedł -


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pietras6v
Konstruktor +



Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa/Szczeglacin

PostWysłany: Wto 12:50, 17 Sty 2012    Temat postu:

jack63 napisał:

A pietras6v od kiedy został 12V to sie rozbisurmanił Grin i nie był łaskaw napisać. Choć jest to podstawowa informacja do tematu.


No i wszystko na mnie:P Koledzy wyżej wyczaili że to 2T Jack na tym forum jestem 6v jakby co Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sebek
Konstruktor +



Dołączył: 10 Lut 2011
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Targ- Nowy Sącz

PostWysłany: Śro 9:56, 18 Sty 2012    Temat postu:

Emil , napisz jaki masz gaźnik rozmiar , komin oem czy dokładany ??
Uszczelniacze w 2t to będzie problem z wolnymi obrotami reszte sobie poradzi
I tak na marginesie to na dobry dień uzupełnij profi bo nie wiadomo skąd jesteś


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
emil




Dołączył: 12 Sty 2012
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 21:54, 20 Sty 2012    Temat postu:

Witam .Temat do zamkniecia!!! sebek gaznik to 17.5 dellorto problem rozwiazalem dajac wieksza dysze centralna(glowna). Kiedy go kupilem nie mial filtra powietrza,zamontowalem filtr stozkowy ale nie zmienilem dyszy na wieksza, dostawal stanowczo za duzo powietrza.
Dziekuje Wszystkim,ktorzy dolonczyli sie do rozmowy odnosnie mojego problemu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dawid
Konstruktor +++++



Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radziechowy

PostWysłany: Pią 22:19, 20 Sty 2012    Temat postu:

Problemem więc była za mała dysza paliwowa? U mnie problemem był znacznik zapłonu....

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dawid dnia Pią 22:24, 20 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.zaplon.fora.pl Strona Główna -> Diagnostyka układów zapłonowych CDI IGNITION elektronika w silniku Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin