Forum www.zaplon.fora.pl Strona Główna www.zaplon.fora.pl
zapłony w motocyklu cdi diagnostyka układów zapłonowych ignition schemat
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ducati Energia cewkomoduł.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.zaplon.fora.pl Strona Główna -> Diagnostyka układów zapłonowych CDI IGNITION elektronika w silniku
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Grzegorz1969
Aktywny forumowicz +



Dołączył: 03 Cze 2011
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 14:44, 08 Wrz 2011    Temat postu: Ducati Energia cewkomoduł.

Witam, Kupiłem niedawno cewkomoduł Ducati Energia w wyjściem jak na fotografii
i nie znam niestety opisu podłączenia .
Czy ktoś spotkał się z tym modułem i zna opis wyprowadzeń.
Z góry dziękuję za pomoc.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dawid
Konstruktor +++++



Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radziechowy

PostWysłany: Czw 15:43, 08 Wrz 2011    Temat postu:

Po włosku powinno pisać po jednej stronie modułu kolory, pisze ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Grzegorz1969
Aktywny forumowicz +



Dołączył: 03 Cze 2011
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 15:48, 08 Wrz 2011    Temat postu:

Niestety nie ma żadnego opisu Sad .

Dokonałem pomiarów oznaczonych pinów


i wyszło :
Gdzie jest zaznaczone w nawiasie (-) i (+) tam są inne wskazania przy odwróconym połączeniu przewodów miernika.

a) 1(-) - 6(+) wartość 1,6 MOhm ; 1(+) - 6(-) brak przejścia ;
b) 1(-) - 7(+) wartość 1,6 MOhm ; 1(+) - 7(-) brak przejścia ;
c) 1 - 2 1,3 MOhm w obie strony ;
d) 1(+) - 3(-) wartość 1,6 MOhm ; 1(-) - 3(+) brak przejścia ;
e) 1(+) - 4(-) wartość 1,1 MOhm ; 1(-) - 4(+) 60 MOhm i rośnie ;
f) 1 - 8 1,3 MOhm w obie strony ;
g) 1 - 9 1,3 MOhm w obie strony ;
h) 2(-) - 3(+) brak przejścia 2(+) - 3(-) 1,2 MOhm ;
i) 2 - 4 wartość 1,2 MOhm w obie strony ;
j) 2(+) - 5(-) 1,5 MOhm odwrotnie brak przejścia ;
k) 2(-) - 6(+) 1,3 MOhm w drugą stronę brak przejścia ;
l) 2 - 7 1,4 MOhm w obie strony ;
m) 2 - 8 1,0 MOhm w obie strony ;
n) 2 - 9 90 kOhm ;
o) 3(-) - 6(+) wartość 2 MOhm ; 3(+) - 6(-) brak przejścia ;
p) 3(-) - 7(+) wartość 1,9 MOhm ; 3(+) - 7(-) brak przejścia ;
r) 3(-) - 8(+) wartość 1,2 MOhm ; 3(+) - 8(-) brak przejścia ;
s) 4(-) - 6(+) wartość 1,2 MOhm ; 4(+) - 6(-) brak przejścia ;
t) 4(-) - 7(+) wartość 1,6 MOhm ; 4(+) - 7(-) brak przejścia ;
u) 4(-) - 8(+) wartość 1,2 MOhm ; 4(+) - 8(-) brak przejścia ;
w) 4(-) - 9(+) wartość 1,1 MOhm ; 4(+) - 9(-) 40MOhm i rośnie ;
v) 5(-) - 6(+) wartość 1,8 MOhm ; 4(+) - 6(-) brak przejścia ;
x) 5(-) - 7(+) wartość 1,8 MOhm ; 4(+) - 7(-) brak przejścia ;
y) 5(-) - 8(+) wartość 1,3 MOhm ; 4(+) - 8(-) brak przejścia ;
z) 5(-) - 9(+) wartość 1,1 MOhm ; 5(+) - 9(-) brak przejścia ;
ż) 8 - 9 2 kOhm

Może coś pomoże.
Gdzie jest cewka już raczej według mnie widać ale reszta dla mnie obca.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Grzegorz1969 dnia Czw 17:38, 08 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
motodynamo
Konstruktor +++



Dołączył: 23 Kwi 2011
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw 21:05, 08 Wrz 2011    Temat postu:

Witam
kawał roboty zrobiłeś .. niestety to jest półprzewodnik i pracuje to dynamicznie ( czyli impulsowo) i pomiary statyczne nie wniosą wiele ,,, pytanie w jakim silniku to pracowało ???


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Grzegorz1969
Aktywny forumowicz +



Dołączył: 03 Cze 2011
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 21:12, 08 Wrz 2011    Temat postu:

Kupiłem to jaki "Cewkomoduł Malaguti F15 F12 F10 Ducati Energia"
ale szukam w schematach i nic nie mogę znaleźć.
Zaczyta mnie zastanawiać duża ilość pinów i raczej wygląda mi to na cewkomoduł od większego (około 150 ccm) 4T.
Napisałem także w międzyczasie do Ducati do Włoch ale nie dostałem odpowiedzi jeszcze.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dawid
Konstruktor +++++



Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radziechowy

PostWysłany: Czw 22:10, 08 Wrz 2011    Temat postu:

Ja widziałem inny moduł Ducati Energia miał kable i wyprowadzenia opisane na obudowie po włosku i ang. Możliwe że ten jest z jakiegoś nowego modelu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
motodynamo
Konstruktor +++



Dołączył: 23 Kwi 2011
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 7:40, 09 Wrz 2011    Temat postu:

w tych samych obudowach do dzisiaj produkują od 70 lat kolor obudowy zmienia się w zależności od typu silnika i gniazdo po za tym to najczęściej proste konstrucje ... prawie wszystkie piaggio maja takie CDI

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
yamahin
Operator forum



Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: sandomierz

PostWysłany: Pią 21:23, 09 Wrz 2011    Temat postu:

taki moduł miałem w vespa et2 iniezione z immo

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dawid
Konstruktor +++++



Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radziechowy

PostWysłany: Pią 21:44, 09 Wrz 2011    Temat postu:

Oj to może być lipa bo bez immo to zapłon nie odpali raczej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Grzegorz1969
Aktywny forumowicz +



Dołączył: 03 Cze 2011
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 22:37, 09 Wrz 2011    Temat postu:

Znalazłem jakiś schemat :


Ilość pinów się zgadza, to jest plus Lol
Jest immo to może być przeszkoda ale teraz pytanie do znawców.
Na schemacie immo połączone z CDI jednym przewodem w związku z czym są trzy możliwości :
1) Immo daje po odblokowaniu stałe napięcie o pewnej wartości i po jego podaniu moduł daje iskrę (podejrzewam że między 3-12V) ;
2) Immo podaje impulsy o stałym czasie (mniej prawdopodobne) ;
3) Immo podaje zmienny ciąg impulsów. W tym wypadku CDI musiało by być inteligentne (wyposażone w procesor) czego nie podejrzewam.

Proszę mnie oświecić czy dobrze rozumuję gdyż nie znam się na Immo ale umiem włożyć baterie do pilota TV aby działał Lol .

Byłbym wdzięczny za opis który przewód gdzie gdyż nie mogę nigdzie znaleźć.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Grzegorz1969 dnia Sob 21:26, 10 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.zaplon.fora.pl Strona Główna -> Diagnostyka układów zapłonowych CDI IGNITION elektronika w silniku Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin