Forum www.zaplon.fora.pl Strona Główna www.zaplon.fora.pl
zapłony w motocyklu cdi diagnostyka układów zapłonowych ignition schemat
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Honda cr 125 2003R

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.zaplon.fora.pl Strona Główna -> Diagnostyka układów zapłonowych CDI IGNITION elektronika w silniku
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wujek17




Dołączył: 01 Lip 2010
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rozgarty k. Torunia

PostWysłany: Czw 20:08, 01 Lip 2010    Temat postu: Honda cr 125 2003R

Moj problem polega na braku iskry albo jest tak mala ze jej nie dostrzegam.
Zeby bylo dziwniej wszystko zaczelo sie od zepsutego sprzegla :p Zeby wysunac jeden z popychaczy sprzeglowych musialem odkrecic czujnik polozenia walu i blaszke zabezpieczajaca popychacz przed wypadnieciem. Zlozylem wszystko do kupy tak jak bylo ale czujnik byl przykrecony za nisko i dostal udeznie od magneta. Najpierw podejzewalem ze to wlasnie czujnik ale nie wudaje mi sie zeby cos moglo sie zepsuc w zespole zlozonym z 2 magnesow przedzielonych blaszka. Podejzewam ze to cewka albo modul ale nie mam sprzetu ani dostatecznej wiedzy aby to stwierdzic.
Prosze o pomoc!
pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krokodyl
Administrator



Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 492
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw 23:22, 01 Lip 2010    Temat postu:

Witam pierwszy post Happy
Jężeli jest iskra mała... praktycznie 2 przyczyny albo kondensator w CDI stracił pojemność (bywa też ,że tyrystor jest uszkodzony,lub jakiś z element w około tyrystora ) ale bardziej prawdopodobne jest uszkodzenie cewki ładującej CDI w statorze,,,, za zbyt mała iskrę odpowiada też cewka wysokiego napięcia ale akurat ten element możesz dla testu podmienić z innego motocykla lub nawet skutera ... generalnie na początek pomierz oporności cewek statora tabele serwisowe znajdziesz na stronie zaplon.pl.tl w zakładce jest honda i tam interesuje Cie pozycja od 19 do 21


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wujek17




Dołączył: 01 Lip 2010
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rozgarty k. Torunia

PostWysłany: Sob 14:18, 03 Lip 2010    Temat postu:

Mechanik sprawdzil mi cewke i podobno jest spoko tylko kabel do fajki mial duza opornosc ale go wymienilem go i jest ok.
Jak mozna sprawdzic cewke ladujaca w statorze i kondensator w CDI?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krokodyl
Administrator



Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 492
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 22:43, 03 Lip 2010    Temat postu:

Cewkę ładująca najpewniej miernikiem typu woltomierz ale wskazówkowy .. na zakresie prądu zmiennego przy kopnięciu (lub kręceniu rozrusznikiem) powinien pokazać po wyżej 40 V

natomiast do kondensatora należy się dostać(otworzyć CDI ) i miernikiem pojemności zmierzyć


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wujek17




Dołączył: 01 Lip 2010
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rozgarty k. Torunia

PostWysłany: Nie 18:37, 01 Sie 2010    Temat postu:

Znalazlem przyczyne. Stojan magneta byl uszkodzony. Oddaalem do przezwojowania i powinno byc ok. Modol zaplonowy byl ok.

Dzieki wielkie za pomoc Wink
Bardzo mi pomogles
Pozdroo


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krokodyl
Administrator



Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 492
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 23:24, 02 Sie 2010    Temat postu:

sprawa przezwajania statorów a właściwie ekonomia -- w najbliższym czasie pomyślę o przezwajaniu dla forumowiczów

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.zaplon.fora.pl Strona Główna -> Diagnostyka układów zapłonowych CDI IGNITION elektronika w silniku Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin