Forum www.zaplon.fora.pl Strona Główna www.zaplon.fora.pl
zapłony w motocyklu cdi diagnostyka układów zapłonowych ignition schemat
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

honda mbx125
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.zaplon.fora.pl Strona Główna -> Diagnostyka układów zapłonowych CDI IGNITION elektronika w silniku
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zeusekpl
Aktywny forumowicz ++



Dołączył: 26 Lip 2011
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 18:49, 04 Sie 2011    Temat postu:

Witam nie mialem czasu dzis zbyt wcisnelem jakims cudem luz kolo zebate kreci sie lozno lecz gdy urzywam kopniaka dalej sie kreci. rozumiem ze jednak to nie jest luz czy tak ma byc?? jutro przysiade do rozebrania pokrywy od strony sprzegla . tak wogole to podalem suilnikowi mieszanke do gaznika pare razy kompnelem z kumplem i cisza.... niby jest taki inny odglos niz bez paliwa ale silni mnie zapalil.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
przem578
Aktywny forumowicz +



Dołączył: 11 Lip 2011
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grodzisk Mazowiecki

PostWysłany: Czw 22:54, 04 Sie 2011    Temat postu:

Na luzie zębatka zdawcza też może się kręcić, ale powinno dać się ją zatrzymać ręką.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dawid
Konstruktor +++++



Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radziechowy

PostWysłany: Czw 22:55, 04 Sie 2011    Temat postu:

Iskrę masz oczywiście?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zeusekpl
Aktywny forumowicz ++



Dołączył: 26 Lip 2011
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 18:41, 05 Sie 2011    Temat postu:

iskra jest :d az strach jak mnie kopneła Grin

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maras52
Operator forum ++++



Dołączył: 01 Sie 2011
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Racibórz

PostWysłany: Sob 11:15, 06 Sie 2011    Temat postu:

Regulacja, czyszczenie jak mówisz że stało ho ho to podstawową czynnością jest czyszczenie gaźnika. Druga opcja silnik ma kompresję w ogóle ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zeusekpl
Aktywny forumowicz ++



Dołączył: 26 Lip 2011
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 18:24, 07 Sie 2011    Temat postu:

Witam dzis rozebralem skrzynie i faktycznie posklejało sie sprzeło. po wymyciu woda z detergentem udalo mi sie wbic luz i CO NAJLEPSZE odpalic sprzeciora. Hałas bez wydechu jest straszny.


Z tego co dzis obejzałem to zostawie tlyko tryby od kopa. a reszta skrzyni wyleci i zostanie tlyko obudowa. korbowod bezpisrednio do wału od spodziny i bedzie działac.


Kompresji nie mam jak zmierzyc w obcnej chwili. pewnie zrobie to dopiero gdy skoncze całość. i jezeli wtedy cos bedzie nie tak to zrobie remont.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maras52
Operator forum ++++



Dołączył: 01 Sie 2011
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Racibórz

PostWysłany: Nie 18:33, 07 Sie 2011    Temat postu:

Idzie bardzo prosto sprawdzić czy jest kompresja jako taka. Wystarczy ściągnąć dekiel z zapłonu i pokręcić magnetem z i bez świecy jeśli różnica w oporze jest dość znacząco duża to "wiedz że coś się dzieje". Jest to tylko taki garażowy sposób bo manometra nic nie zastąpi Wink Ale jak piszesz że silnik zagadał to nie jest tak źle Wink Bo przy słabiej kompresji są też problemy z odpalaniem Wink

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez maras52 dnia Nie 18:34, 07 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zeusekpl
Aktywny forumowicz ++



Dołączył: 26 Lip 2011
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 13:28, 08 Sie 2011    Temat postu:

Wydaje mi sie ze po paru latach staniach zagadal z 2 kopa to nie jest az tak zle znim. hmm dzis przeczyscze gaznik i rozbore skrzynie. jesli uda mi sie zdobyc jakis aparat to porobie fotorelacje z rozbiorki tej skrzyni. niestety do tej pory robilem telefonem lecz padl przycisk od aparatu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.zaplon.fora.pl Strona Główna -> Diagnostyka układów zapłonowych CDI IGNITION elektronika w silniku Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin