Forum www.zaplon.fora.pl Strona Główna www.zaplon.fora.pl
zapłony w motocyklu cdi diagnostyka układów zapłonowych ignition schemat
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jaki cdi do Hondy TRX 300FW

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.zaplon.fora.pl Strona Główna -> Diagnostyka układów zapłonowych CDI IGNITION elektronika w silniku
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SQ9JYM
Forumowicz



Dołączył: 25 Lip 2011
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Muszyna

PostWysłany: Śro 16:36, 27 Lip 2011    Temat postu: Jaki cdi do Hondy TRX 300FW

Witam poszukuje cdi do hondy trx300fw poprzedni ktoś zdemontował razem z wtyczką (uciął) przeglądałem schematy schematy dostępne na forum ale za bardzo nic ciekawego nie znalazłem.

Qad

Honda Fourtrax TRX300FW
300cm3 4T

poniżej schemat instalacji elektrycznej

http://www.zaplon.fora.pl/images/galleries/9866063374e332070cfe97-973488-sm.jpg


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez SQ9JYM dnia Sob 9:28, 30 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
arkadiustr
Aktywny forumowicz ++



Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gostynin

PostWysłany: Czw 15:27, 28 Lip 2011    Temat postu:

Niestety nie widzimy schematu. Ile wyjść ma cewka wyzwalająca?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SQ9JYM
Forumowicz



Dołączył: 25 Lip 2011
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Muszyna

PostWysłany: Czw 20:23, 28 Lip 2011    Temat postu: http://img144.imageshack.us/img144/6750/300ign1.jpg

Cewka ma 2 wejścia zasilanie i gnd


przepraszam za brak schematu ale jako nowy user nie mogę dodać linka

link w temacie posta


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
motodynamo
Konstruktor +++



Dołączył: 23 Kwi 2011
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw 21:26, 28 Lip 2011    Temat postu:

Witam wyślij foty na maila Dawidowi ... rocznik pojazdu ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SQ9JYM
Forumowicz



Dołączył: 25 Lip 2011
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Muszyna

PostWysłany: Pią 21:04, 29 Lip 2011    Temat postu:

Witam rok pojazdu 1999
Galeria ze zdjęciami
http://www.zaplon.fora.pl/viewimage.php?i=228


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
arkadiustr
Aktywny forumowicz ++



Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gostynin

PostWysłany: Sob 10:11, 30 Lip 2011    Temat postu:

Ja zaproponował bym Ci zastosowanie (tak na próbę) chińskiego CDI do 4T z "regulacją kąta wyprzedzenia", ja osobiście jeździłem motocyklem 350ccm na takowym module, niewiele gorzej się sprawował.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
motodynamo
Konstruktor +++



Dołączył: 23 Kwi 2011
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 12:00, 30 Lip 2011    Temat postu:

Witam ..
Potrzebujesz CDI z przetwornicą i to synchronizowaną z cewek zasilających (stator nie posiada cewki ładującej CDI)
pytanie jesteś Serwis czi człowiek prywatny majsterkowicz ?? czyli chcesz naprawić szybko w rozsądnych kosztach czy też za małe pieniądze za to przy dużym wkładzie pracy własnej ?? Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SQ9JYM
Forumowicz



Dołączył: 25 Lip 2011
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Muszyna

PostWysłany: Nie 9:54, 31 Lip 2011    Temat postu:

Nie jestem serwis majsterkuje w przydomowym garażu Happy
Swoją drogą zastanawiam się nad tym chińskim cdi ale, i wykonanie od podstaw nie sprawi mi problemu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dawid
Konstruktor +++++



Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radziechowy

PostWysłany: Nie 11:02, 31 Lip 2011    Temat postu:

Potrzeba przetwornicę z 12V na 300 lub 200 !! Można by próbować chińskie CDI i transformator 12V.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SQ9JYM
Forumowicz



Dołączył: 25 Lip 2011
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Muszyna

PostWysłany: Nie 17:04, 31 Lip 2011    Temat postu:

Czy taki moduł mógł bym zastosować ?
[link widoczny dla zalogowanych]

i nie wiem czy potrzebne będzie trafo bo z cewki jest zasilanie do modułu chociaż kabel od tego zasilania kończy się na kostce
(zielonej jest na foto ) a reszta zasilania szła z stacyjki do modułu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dawid
Konstruktor +++++



Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radziechowy

PostWysłany: Nie 18:01, 31 Lip 2011    Temat postu:

Ty miałeś w tym moduł który odpowiadał za zapłon i z zasilania 12V robił 200-300, ten co chcesz kupić odpowiada tylko za zapłon. W statorze masz cewki które dają tylko 12v więc potrzebujesz czegoś co podbije napięcie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SQ9JYM
Forumowicz



Dołączył: 25 Lip 2011
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Muszyna

PostWysłany: Pon 20:40, 01 Sie 2011    Temat postu:

A w jakich motocyklach może qadach występowały moduły zasilane z 12v ?? szukałem trochę na alledrogo tylko nic w tym stylu nie znalazłem.
A tak z ciekawości może jakiś schemat modułu na 12 v


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dawid
Konstruktor +++++



Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radziechowy

PostWysłany: Pon 20:46, 01 Sie 2011    Temat postu:

Mamy ale musiał byś nawijać transformator taki jak w zasilaczach ATX (czyli zrobić przetwornicę) Musiał byś połączyć ten schemat http://www.zaplon.fora.pl/viewimage.php?i=163 z tym http://www.zaplon.fora.pl/viewimage.php?i=171.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SQ9JYM
Forumowicz



Dołączył: 25 Lip 2011
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Muszyna

PostWysłany: Wto 16:19, 02 Sie 2011    Temat postu:

Czyli sprawa się sprowadza do kupna cdi 4t z regulacją kąta zapłonu jakiegoś chinczyka trafo na 12v i próby czy odpali maszyna

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dawid
Konstruktor +++++



Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radziechowy

PostWysłany: Wto 21:31, 02 Sie 2011    Temat postu:

Odpalić odpali ale czy moduł do odpowiednie wyprzedzenie? Warto spróbować może wyjdzie tanio i będzie chodzić Happy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sebek
Konstruktor +



Dołączył: 10 Lut 2011
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Targ- Nowy Sącz

PostWysłany: Śro 16:55, 03 Sie 2011    Temat postu:

e nie kombinuj z transformatorami wieczorem zapodam linka do sprawdzonej konstrukcji , przeczytaj mój temat z suzuki lt , kombinowałem jak głupi a jest proste rozwiązanie za około 80zł Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SQ9JYM
Forumowicz



Dołączył: 25 Lip 2011
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Muszyna

PostWysłany: Śro 18:22, 03 Sie 2011    Temat postu:

No to czekam sebku

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sebek
Konstruktor +



Dołączył: 10 Lut 2011
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Targ- Nowy Sącz

PostWysłany: Śro 19:44, 03 Sie 2011    Temat postu:

Toć to ta muszyna koło andrejówki ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.zaplon.fora.pl Strona Główna -> Diagnostyka układów zapłonowych CDI IGNITION elektronika w silniku Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin