Forum www.zaplon.fora.pl Strona Główna www.zaplon.fora.pl
zapłony w motocyklu cdi diagnostyka układów zapłonowych ignition schemat
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

KTM 380 stator SEM k11 - problem przy pomiarze

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.zaplon.fora.pl Strona Główna -> Diagnostyka układów zapłonowych CDI IGNITION elektronika w silniku
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33
Forumowicz



Dołączył: 15 Sie 2012
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:21, 15 Sie 2012    Temat postu: KTM 380 stator SEM k11 - problem przy pomiarze

Witam,

Posiadam KTM-a 380 EGS z 1999 roku.
Jest w nim zamontowany zapłon SEM K11
Jestem w trakcie robienia remontu motocykla i przy okazji pomierzyłem zgodnie z manualem rezystancję uzwojeń w statorze i mam pewne odchyłki.
W manualu napisane jest, że rezystancja między przewodami zielonym a czerwonym powinna wynosić 1,7k ohm.
U mnie wynosi 1930 ohm.

Pozostałe pomiary są ok i wynoszą:
żółty-żółty 1-0.9 ohm
czarny-zielony 170 ohm
czarny-czerwony 1760 ohm

Jaki wpływ na działanie zapłonu ma ten pomiar na przewodach zielony-czerwony?
Czy mam już szukać nowego statora czy się tym nie przejmować?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dawid
Konstruktor +++++



Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radziechowy

PostWysłany: Wto 0:24, 21 Sie 2012    Temat postu:

Na forum motocdi.com proszę założyć ten temat

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krokodyl
Administrator



Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 492
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 20:51, 26 Sie 2012    Temat postu:

Temat już założony i dla informacji użytkowników ktm są testowany generatory zastępujące awaryjny stator działają na motocyklach KTM LC4 z zapłonami SEM TM 14-05 -- motocykle sprawują się dobrze odpala łatwiej jak na oryginale i mapa zapłonu do wyboru mają wbudowane nowe CDI - jeśli ktoś ma problem z KM proszę pytać Dawida w sprawie generatora

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez krokodyl dnia Nie 20:51, 26 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33
Forumowicz



Dołączył: 15 Sie 2012
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 11:30, 24 Wrz 2012    Temat postu:

Mam prośbę ponieważ mam problem z regulacją moje KTM-a.
Ogólnie problem jest taki, że motocykl ciężko odpala i strzela w wydech przy schodzeniu z obrotów.
Dodatkowo dość głośno pracuje silnik.
Zapłon ustawiłem według zegara wkręconego w miejsce świecy co do milimetra.
Jednakże wszystko wskazuje na opóźniony zapłon.
Czy ktoś może mi wymienić wszystkie objawy opóźnionego zapłonu w motocyklu 2T?
Ja wiem, że ciężko odpala i strzela w tłumik. Ale czy silnik pracuje wtedy inaczej - głośniej?


I czy ktoś miał sytuacje, że ustawienie zapłonu według serwisówki - czyli GMP i pokrycie się dziurek na statorze i magnecie było jednak złe?
Dodam tylko że aby ustawić zapłon musiałem zrobić w mocowaniu statora z otworów fasolki ponieważ te w statorze mi nie wystarczyły.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33
Forumowicz



Dołączył: 15 Sie 2012
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 22:12, 30 Wrz 2012    Temat postu:

Dzisiaj dopadła mnie bardzo brzydka sytuacja.
Wyruszyłem na dziewiczy rejs motorem.
Zrobiłem jakieś 10km po czym zgasiłem silnik.
Niestety po 10 minutach już nie odpalił - wyglądało jak brak iskry.
Dopiero po ostygnięciu - 1h silnik odpalił.
Czy przy zapłonie SEM są jakieś części które mogą po nagrzaniu powodować brak iskry?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krokodyl
Administrator



Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 492
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 14:20, 01 Paź 2012    Temat postu:

tak .. stator lub CDI ... dla pewności wymień świece i przewód WN możliwe ,że tutaj będzie przyczyna najtańsza opcja Happy warto spróbować

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.zaplon.fora.pl Strona Główna -> Diagnostyka układów zapłonowych CDI IGNITION elektronika w silniku Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin