Forum www.zaplon.fora.pl Strona Główna www.zaplon.fora.pl
zapłony w motocyklu cdi diagnostyka układów zapłonowych ignition schemat
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

KTM 620 LC4 SC 97r

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.zaplon.fora.pl Strona Główna -> Diagnostyka układów zapłonowych CDI IGNITION elektronika w silniku
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamil_tbg




Dołączył: 11 Kwi 2011
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnobrzeg

PostWysłany: Pon 21:34, 11 Kwi 2011    Temat postu: KTM 620 LC4 SC 97r

Witam, posiadam ktma 620 lc4 sc z 1997roku, przerabiam go właśnie na supermoto i udało mi się zdobyć silnik z ktm 660 smc 2003r no więc będzie przekładka Grin i tutaj mam do was pytanie, jak wiadomo w 620 lc4 sc jest zapłon sem i cewko-moduł TM 14-05, natomiast w 660 smc jest stator kokusan i wychodzi z niego 6 kabelków (zielony i czerwony w jednej kostce, w drugiej kostce czerwono-czarny i biało-czerwony, a pojedynczo żółty i biały). Od czego są te kabelki, czy dałoby radę podłączyć to do TM 14-05 i regulatora?? Instalacja elektryczna jest bardzo podobna, oba silniki nie posiadają rozrusznika i akumulatora. W statorze sem jest 5 kabelków: zielony, czerwony i czarny idą do cewko-modułu a dwa żółte do regulatora napięcia. Proszę o pomoc!



fotosik .pl/pokaz_obrazek/db13e84f03f96c58 .html

fotosik .pl/pokaz_obrazek/11e4f04f9edb597d .html


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kamil_tbg dnia Pon 21:51, 11 Kwi 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dawid
Konstruktor +++++



Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radziechowy

PostWysłany: Pon 21:35, 11 Kwi 2011    Temat postu:

Wrzuć fotki i daj spacje w linkach np fotsik .pl coś takiego

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krokodyl
Administrator



Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 492
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 22:30, 13 Kwi 2011    Temat postu:

Witam

Problem Masz ciekawy .. jest do zrobienia ale na początek CDI w wersji 660 to japooński kokusan .. natomiast do 1997 wkładany był szwedzki SEM Tm 1405 oraz inny stator

zrób więcej fotek lepszej jakości tak aby mogły służyć -jeśli Masz problem wyślij foty Dawidowi albo do mnie przez maila wkleimy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez krokodyl dnia Śro 22:51, 13 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamil_tbg




Dołączył: 11 Kwi 2011
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnobrzeg

PostWysłany: Czw 17:53, 14 Kwi 2011    Temat postu:

Witam,
czyli będę musiał zakupić CDI od 660 czy jednak właśnie da radę zrobić to w inny sposób? Ciężka sprawa żeby dostać te CDI.. Okej jutro zrobię dokładne zdjęcia i wyślę Wam na maila. Pozdro

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krokodyl
Administrator



Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 492
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 23:19, 15 Kwi 2011    Temat postu:

Witam

Wyciągasz zapłon TM 1405 .. on się nie przyda -- regulator Masz 1 fazowy więc zostaje -- teraz zadanie na początek pomierz oporności na wtyczkach

czerwony-zielony.....
biały-żółty.......
czerwony-czarny.....
i sprawdz ,ze żaden nie ma połączenia z masą silnika


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamil_tbg




Dołączył: 11 Kwi 2011
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnobrzeg

PostWysłany: Nie 19:02, 17 Kwi 2011    Temat postu:

Witam,

ok wyciągnąłem zapłon TM 14-05. Jeśli chodzi o pomiar rezystancji to wyszło tak:

czerwony-zielony -- 97,1 ohm
biały-żółty -- 0,8 ohm
czerwony-czarny -- 12,8 ohm
i żaden nie ma połączenia z masą silnika. Co dalej??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krokodyl
Administrator



Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 492
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 23:54, 17 Kwi 2011    Temat postu:

W oryginale Masz na mikrokontrolerze CDI dla tego taka mała rezystancja czerwony-czarny .... umiesz zbudować CDI z kilku elementów ????

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamil_tbg




Dołączył: 11 Kwi 2011
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnobrzeg

PostWysłany: Pon 15:24, 18 Kwi 2011    Temat postu:

no ciężka sprawa żebym dał radę zbudować CDI.. Nigdy wcześniej się w takie rzeczy nie bawiłem. To nie wiem, może lepiej żebyś Ty zbudował mi takie CDI i wysłał do mnie. Może jakoś się dogadamy Grin

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krokodyl
Administrator



Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 492
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 17:47, 05 Cze 2011    Temat postu:

Dostałem na priv info ,ze kupiłeś oryginalne CDI .. problem jest z ładowaniem [/quote]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamil_tbg




Dołączył: 11 Kwi 2011
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnobrzeg

PostWysłany: Wto 21:09, 07 Cze 2011    Temat postu: KTM 620 LC4 SC 97r

Tak udało mi się kupić oryginanle CDI od 660 smc. Motor pali, chodzi jak powinien. Tylko jest problem bo nie działają mi światła i kierunkowskazy. Dokładnie chodzi o biały i żółty kabelek. Podłączyłem je do regulatora napięcia ale to nic nie dało. Czy trzeba przerabiać jakoś instalacje? Bo wiadomo że instalacja w 660 smc trochę się różni od tej z 620 sc. Jak podłączyć te dwa kabelki?? pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krokodyl
Administrator



Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 492
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 0:05, 15 Cze 2011    Temat postu:

tutaj sprawa jest prosta ..dla normalnego elektryka ... problem największy rozwiązałeś ... wątpię aby ktoś na pamięć znał kolory przewodów we wszystkich wersjach KTM lc4 .. natomiast dla sprawnego elektryka amatora to kilka minut

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
motodynamo
Konstruktor +++



Dołączył: 23 Kwi 2011
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 19:45, 20 Cze 2011    Temat postu:

wymiana silnika .. fajnie bo stary silnik do 97 r to raz przyspieszacz 2 stopniowy pracował w zakresach do 2800 RPM i gwałtownie przyspieszał po wyżej do 36ST co było szkodliwe dl kładu korbowego motocykl pracował zbyt twardo ...nowy silnik z zapłonem japońskim to już inna bajka też trzęsie ale już zbiera się miękko ...zastanawiam się nad włożeniem CDI z płynnym przyspieszaczem do starszej wersji .. oczywiście zostawić należało by stare magneto wymiana tylko CDI ...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.zaplon.fora.pl Strona Główna -> Diagnostyka układów zapłonowych CDI IGNITION elektronika w silniku Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin