Forum www.zaplon.fora.pl Strona Główna www.zaplon.fora.pl
zapłony w motocyklu cdi diagnostyka układów zapłonowych ignition schemat
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Problem z iskra - AMAL SEM SWEDEN

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.zaplon.fora.pl Strona Główna -> Diagnostyka układów zapłonowych CDI IGNITION elektronika w silniku
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Muki
Gość






PostWysłany: Pią 11:59, 10 Wrz 2010    Temat postu: Problem z iskra - AMAL SEM SWEDEN

Cześć.

Motocykl KTM LC4 rok 95

Moze opisze problem od początku.
Zaczęło się od problemów z zapalaniem tj. raz nie palił na zimnym, raz na ciepłym ...w tej chwili jest mu łatwiej zapalić na ciepłym, mowie o zapalaniu z kopniaka. Na pych pali bezproblemowo...
Zacząłem dłubać i okazuje się ze iskra jest, ale bardzo bardzo słaba. Dowiedziałem się ze problem możne tkwić w statorze. Zdjąłem wiec prawy dekiel wyjąłem te ustrojstwo zacząłem pomiary zgodnie z serwisowka i były złe, ponadto 2 przewody maja przebicie do masy.
Według mnie to kopnięty stator. Co o tym myślicie?

Kolejne pytanie to takie czy można to przewijać?
Po rozebraniu widać e cewki są zalane plastikiem, wiec czy szpec od przewijania ma to rozbierać? łamać plastik? czy w ogóle da się to naprawić/przewinąć cewki, czy muszę szukać nowej części ew. zamiennika?


Ostatnio zmieniony przez Muki dnia Pią 12:00, 10 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krokodyl
Administrator



Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 492
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 23:22, 10 Wrz 2010    Temat postu:

Witam --przewijanie porażka widziałem kilka przewiniętych .. po czasie masa pęka ... wyreguluj gażnik .. posprawdzaj świece przewody WN i nie przewijaj czekaj aż trafisz na używany w rozsądnej cenie ---- jak padnie do końca to mam metodę reanimacji nie jest idealna ale działa Happy wstawiam generator ( z tym,że nie działa jeszcze idealnie -wersja testowa) zimą zrobię nowszą wersje

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Muki
Gość






PostWysłany: Sob 9:37, 11 Wrz 2010    Temat postu:

...no tak, ale ja sprzedaje motocykl i muszę to zrobić teraz.
Dzieki za pomoc.
Pozdrawiam.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.zaplon.fora.pl Strona Główna -> Diagnostyka układów zapłonowych CDI IGNITION elektronika w silniku Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin