Forum www.zaplon.fora.pl Strona G³ówna www.zaplon.fora.pl
zap³ony w motocyklu cdi diagnostyka uk³adów zap³onowych ignition schemat
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U¿ytkownicyU¿ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ciZaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ci   ZalogujZaloguj 

suzuki dr 600 problem z zap³onem 85r

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.zaplon.fora.pl Strona G³ówna -> Diagnostyka uk³adów zap³onowych CDI IGNITION elektronika w silniku
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
magibo




Do³±czy³: 06 Wrz 2010
Posty: 5
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 1 raz
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pon 14:42, 06 Wrz 2010    Temat postu: suzuki dr 600 problem z zap³onem 85r

Witam, mam nastêpuj±cy problem z derk±. Podczas jazdy motor zacz±³ zarywaæ, nie wchodzi³ na obroty, podczas dodawania gazu nie wchodzi na obroty i strzela w rurê wydechow± i ga¶nie, nastêpnie nie mo¿na go odpaliæ. Po od³±czeniu modu³u i pod³±czeniu motor pali na dyk, wchodzi na obroty tak jakby nie by³o problemu a po chwili znowu wariuje.
Nie sprawdza³em jeszcze, bo nie wiem od czego zacz±æ.
Ps. kupi³em u¿ywany modu³ ale robi to samo.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
magibo




Do³±czy³: 06 Wrz 2010
Posty: 5
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 1 raz
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pon 20:25, 06 Wrz 2010    Temat postu: Re: suzuki dr 600 problem z zap³onem 85r

[quote="magibo"]Witam, mam nastêpuj±cy problem z derk±. Podczas jazdy motor zacz±³ zarywaæ, nie wchodzi³ na obroty, podczas dodawania gazu nie wchodzi na obroty i strzela w rurê wydechow± i ga¶nie, nastêpnie nie mo¿na go odpaliæ. Po od³±czeniu modu³u i pod³±czeniu motor pali na dyk, wchodzi na obroty tak jakby nie by³o problemu a po chwili znowu wariuje.
Nie sprawdza³em jeszcze, bo nie wiem od czego zacz±æ.
Ps. kupi³em u¿ywany modu³ ale robi to samo.[/quote][code][/code]


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
krokodyl
Administrator



Do³±czy³: 26 Cze 2010
Posty: 492
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: Wroc³aw

PostWys³any: Pon 21:08, 06 Wrz 2010    Temat postu:

Witam
Z silnika wychodzi wi±zka elektryczna zakoñczona 3 kostkami .. 3 wtyczkow± (3 ¿ó³te przewody) ¶rednia kostka i ma³a kostka -- rozpinasz ¶rednmi± kostkê i mierzysz rezystancje od strony silnika powinno wykazaæ 240 ohm z tolerancj± 50%


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
magibo




Do³±czy³: 06 Wrz 2010
Posty: 5
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 1 raz
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pon 21:26, 06 Wrz 2010    Temat postu:

cewka ³aduj±ca 188Ω napiêcie od 50v do 70v
impulsator 212Ω napiêcie oko³o 1v do 0.5v
to uda³o mi siê ustaliæ, bo mam schemat


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
magibo




Do³±czy³: 06 Wrz 2010
Posty: 5
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 1 raz
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Wto 23:48, 07 Wrz 2010    Temat postu:

Opisujê co dzisiaj zaobserwowa³am, po sprawdzeniu oporów i napiêæ na cewce ³aduj±cej (189Ω 80v-50v) i impulsatorem (219Ω 1v-0,5) wpi±³em modu³ i pod³±czy³em wszystkie kostki i nastêpnie wpi±³em siê w cewkê ³aduj±c± chc±c sprawdziæ napiêcie po odpaleniu motoru, po odpaleniu miernik zacz±æ wariowaæ (pokazywa³ od maksymalnego wskazania {ustawiony na 700v~} do 95v nastêpnie zaczê³o spadaæ) jak spad³o do 115v-96v to motor zacz±³ pracowaæ normalnie czyli normalnie zacz±³ wkrêcaæ siê na obroty nie zarywa³ nie strzela³ w rurê wydechow±. Wiêc uradowany na motor i sanda³, po pó³ godziny motor znowu zacz±³ strzelaæ w wydech i zdech³ i nie chcia³ zapaliæ, wiêc za miernik i po kablach i na cewce ³aduj±cej opór 250Ω napiêcie bez zmian, impulsator bez zmian. Za kopnik motor odpali³ po dodaniu gazu zacz±³ strzelaæ w wydech i zgas³, po wpiêciu miernika na cewkê i odpaleniu napiêcie wzros³o na maksa a nastêpnie zaczê³o spadaæ do 115v-95v i motor jak nowy, to na motor i sanda³ i tak je¼dzi³ jakie¶ 2h-3h i zdech³. To za miernik i zdziwko na cewce ³aduj±cej 1.570kΩ i praktycznie zanik napiêcia, po wyjêciu magneta mierzê i opór 189Ω, do mnie dotar³o ¿e to cewka?!!!


A teraz do rzeczy, czy to jest mo¿liwe takie zachowanie.
.
Teraz czeka mnie wymiana magneta lub przewiniêcie cewki i modlitwa ¿e to tylko by³o TO.

ps. jak mo¿na dodaæ schematy, bo mam parê do suzuki dr600 z ksi±¿ki serwisowej (po niemiecku ale jest)


Post zosta³ pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
krokodyl
Administrator



Do³±czy³: 26 Cze 2010
Posty: 492
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: Wroc³aw

PostWys³any: ¦ro 22:31, 08 Wrz 2010    Temat postu:

Najczê¶ciej przy takim zachowaniu jest to cewka ³aduj±ca CDI akurat Ty to ³adnie wykaza³e¶-- najlepiej przewin±æ je¶li nie zdecydujesz siê samemu napisz na priv do mnie to przewin

zamieszczanie super jest na samej górze pod nazw± www.zaplon.fora.pl dzia³ galerie zobacz czy tam siê uda


Post zosta³ pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
magibo




Do³±czy³: 06 Wrz 2010
Posty: 5
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 1 raz
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 11:03, 11 Wrz 2010    Temat postu:

Witam ponownie, cewkê przewin±³em oczywi¶cie zapuszczaj±c ka¿de uzwojenie (klejem AUTOWELD CX-80 wytrzyma³o¶æ 300°C i nie przewodzi pr±du)
opór 145Ω drutem Ø 0,17mm, po za³o¿eniu motor zapali³ na dyk i sanda³ po dwóch dniach testów sprawuje siê ¶wietnie. Po wpiêciu miernika napiêcie 115v-95v.
Dziêki za pomoc.

Ps. je¶li kto¶ bêdzie potrzebowa³ jakie¶ schematy do dr600 prywatnego email

Teraz sanda³ po bezdro¿ach!!!!!!!!!!!


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
krokodyl
Administrator



Do³±czy³: 26 Cze 2010
Posty: 492
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: Wroc³aw

PostWys³any: Sob 11:25, 11 Wrz 2010    Temat postu:

Gratulacje .. zrobi³e¶ nawet lepiej jak orygina³ -da³e¶ grubszy przewód nawojowy ! schematy zamieszczaj tutaj w galerii czas zacz±æ tworzyæ bibliotekê schematów i dziel siê do¶wiadczeniem na forum .

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
daroh




Do³±czy³: 06 Gru 2011
Posty: 1
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Wto 12:29, 06 Gru 2011    Temat postu:

Witam mam podobne objawi w mojej dr 600 85r. Czy ktos moze mi pomoc bo juz nie wiem co robiæ.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
jack63
Konstruktor



Do³±czy³: 15 Kwi 2011
Posty: 123
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 3 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: Kraków

PostWys³any: Wto 13:32, 06 Gru 2011    Temat postu:

A zrobi³e¶ pomiary wg. wcze¶niejszych postów ? Jakie wyniki?

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wy¶wietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.zaplon.fora.pl Strona G³ówna -> Diagnostyka uk³adów zap³onowych CDI IGNITION elektronika w silniku Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach

fora.pl - za³ó¿ w³asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin