Forum www.zaplon.fora.pl Strona Główna www.zaplon.fora.pl
zapłony w motocyklu cdi diagnostyka układów zapłonowych ignition schemat
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Yamaha DT 80 LC 85r. regulator napięcia

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.zaplon.fora.pl Strona Główna -> Diagnostyka układów zapłonowych CDI IGNITION elektronika w silniku
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
petterros




Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 16:46, 14 Wrz 2011    Temat postu: Yamaha DT 80 LC 85r. regulator napięcia

Witam wszystkich!
Mam mały problem z moją Yamahą gdyż:
Były w niej wymienione wszystkie elementy elektryki oraz kable, odblokowany moduł, przerywacz, świece itp oraz przewinięte cewki - zapłonowa i od świateł.
Pozostał regulator napięcia równie stary co rama motorka i teraz pojawił się problem.
Po generalnym remoncie silnika, przewinięciu cewek światła zapaliły się na ok 5 - 10 min a potem zgasły z przodu i z tyłu. Zastanawiam się czy to po prostu regulator dostał ten właściwy prąd i padł czy może jest inna przyczyna?
Druga sprawa to, że jest tam regulator 3 pinowy 37a stanley a takiego lub innego 3 pin już się nowego nie kupi.
Czy da się jakoś przerobić 4 pin na 3?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dawid
Konstruktor +++++



Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radziechowy

PostWysłany: Śro 16:50, 14 Wrz 2011    Temat postu:

http://www.zaplon.fora.pl/diagnostyka-ukladow-zaplonowych-cdi-ignition-elektronika-w-silniku,25/szablon-tematu-czytaj-przed-zalozeniem-tematu,211.html proszę przeczytać regulamin

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stoZek
Operator forum +



Dołączył: 03 Kwi 2011
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zch-Pom

PostWysłany: Pią 2:28, 16 Wrz 2011    Temat postu:

Ha! posiadam tych regulatorów chyba z 5 sztuk, co do twojego problemu za pewno regulator zaliczył zgon i leci ci za duży prąd na światełka dla pewności miernikiem przeleć napięcia Grin). Co do zastępczego regulatora to pasuje ten od chińskich skuterków , po prostu 4 pin z regulatora (zazwyczaj zielony kabelek) dajesz na kabel masowy który jest razem ze śruba, potrzebny aby dokręcić regulator do ramy. Za dużo kombinacji nie ma, w razie co pytaj o zdjęcia itp postaram się pomóc Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
petterros




Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 13:24, 16 Wrz 2011    Temat postu:

A mógłbyś mi podać jakieś konkretne dane tego regulatora? bo oprócz modelu nie wiem o nim nic. Jaka powinna być oporność i moc?
Albo jakiś konkretny model, link, który by pasował do tego motoru Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dawid
Konstruktor +++++



Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radziechowy

PostWysłany: Pią 13:49, 16 Wrz 2011    Temat postu:

Jak założyciel tematu nie wrzuci fotek regulatora to temat wyląduje w koszu !!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stoZek
Operator forum +



Dołączył: 03 Kwi 2011
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zch-Pom

PostWysłany: Pią 17:52, 16 Wrz 2011    Temat postu:

petterros Wrzuć zdjęcia regulatora żeby wszystko było zgodne z regulaminem Happy, tworzymy to forum żeby pomagać sobie i innym a pomaganie bez zobrazowania problemu i przyczyn usterki jest możliwe, ale czy ma sens utrzymywanie forum równie dobrze można porady przez GG dawać Grin. A o to nam nie chodzi, chcemy aby po każdym problemie i rozwiązaniu pozostał może nie namacalny ale widoczny ślad by inni z takim samym problemem mogli sobie wszystko dokładnie przestudiować i ewentualnie poradzić bądź ostatecznie zapytać na forum o rzeczy niewiadome Happy.

Ale strzeliłem posta no no Grin

Pozdrawiam


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez stoZek dnia Pią 17:54, 16 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
petterros




Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 14:01, 18 Wrz 2011    Temat postu:

ok tu jest zdjęcie, trochę niewyraźne bo mam do dyspozycji tylko komórkę.

[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez petterros dnia Nie 14:02, 18 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.zaplon.fora.pl Strona Główna -> Diagnostyka układów zapłonowych CDI IGNITION elektronika w silniku Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin