Forum www.zaplon.fora.pl Strona Główna www.zaplon.fora.pl
zapłony w motocyklu cdi diagnostyka układów zapłonowych ignition schemat
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Yamaha RD125LC MK1 z 83r poblem z napięciem

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.zaplon.fora.pl Strona Główna -> Diagnostyka układów zapłonowych CDI IGNITION elektronika w silniku
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hold
Operator forum +



Dołączył: 16 Kwi 2011
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Okolice Krasnegostawu

PostWysłany: Nie 0:57, 17 Kwi 2011    Temat postu: Yamaha RD125LC MK1 z 83r poblem z napięciem

Witam
Mam problem z moją RD a dokładnie z prądem bo odpalam motor i włączam świtała i na wolnych obrotach wszystko ładnie chodzi świtała świecą w miarę jasno dodam gazu i światłą przygasają napięcie spada do 7V dlaczego ??? regulator się zepsuł puszcze gaz i napięcie wzrasta do 10V a mierzyłem napięcie prosto za regulatorem napięcia i tam bez obciążenie jest 1.7V dam obciążenie nawet małe i wzrasta do 10V. Kupiłem regulator do chińczyka i podłączyłem raczej wszystko dobrze i na kablu od ładowania akumulatora mam od 15V do 44V a na kablu co idzie na zasilanie świateł mam 0.7V nawet mała żaróweczka nie zaświeci co może być nowy wadliwy regulator czy może źle podłączyłem fazy nie w odpowiedniej kolejność Mam tam prądnice 3 fazową samowzbudną proszę o pomoc co i jak. Pozdro


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez hold dnia Nie 22:08, 17 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hold
Operator forum +



Dołączył: 16 Kwi 2011
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Okolice Krasnegostawu

PostWysłany: Nie 14:29, 17 Kwi 2011    Temat postu:

uuu coś widzę że sam będę się borykał z moim problemem Sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krokodyl
Administrator



Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 492
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 22:58, 17 Kwi 2011    Temat postu:

Witam
Masz podłączony akumulator ?? czy bez akumulatora pomiary ??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hold
Operator forum +



Dołączył: 16 Kwi 2011
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Okolice Krasnegostawu

PostWysłany: Nie 23:41, 17 Kwi 2011    Temat postu:

Pomiary robione bez akumulatora bo aktualnie go nie posiadam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krokodyl
Administrator



Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 492
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 23:49, 17 Kwi 2011    Temat postu:

To jest przyczyna wstaw tam nawet mały 1Ah albo kondensator tutaj poczytaj http://www.zaplon.fora.pl/diagnostyka-ukladow-zaplonowych-cdi-ignition-elektronika-w-silniku,25/wsk-175-z-bezakumulatorowa-instalacja-elektryczna,192.html

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hold
Operator forum +



Dołączył: 16 Kwi 2011
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Okolice Krasnegostawu

PostWysłany: Pon 0:19, 18 Kwi 2011    Temat postu:

to jedynie przyczyną tych chłopotów jest brak akumulatora ??? a tak z ciekawość zapytam się co robi akumulator w regulatorze napięcia ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krokodyl
Administrator



Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 492
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 0:26, 18 Kwi 2011    Temat postu:

główna! ale czy jedyna nie wiem jak regulator podłączyłeś ??/ regulator pilnuje aby nie przeładować akumulatora

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hold
Operator forum +



Dołączył: 16 Kwi 2011
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Okolice Krasnegostawu

PostWysłany: Pon 0:30, 18 Kwi 2011    Temat postu:

Zarazie przetestuję na oryginalnym regulatorze napięcia co się będzie działo. Raczej jak by podłączyć samochodowy akumulator to by nic nie dało bo jest zadurzy ?? czy można podłączyć na próbę ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krokodyl
Administrator



Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 492
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 10:07, 18 Kwi 2011    Temat postu:

nie będzie za duży ... do testów będzie dobry ...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hold
Operator forum +



Dołączył: 16 Kwi 2011
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Okolice Krasnegostawu

PostWysłany: Pon 16:07, 18 Kwi 2011    Temat postu:

to na zarazie do testów podłącze samochodowy aku czyli kabel od ładowania aku do akumulatora i na kablach które wychodzą na światła mierzymy napięcie tak ???? bo wiecie chcę się upewnić czy mam dobry tok myślenia, nie jestem dobry z elektroniki i elektryki Grin

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sławek
Konstruktor ++



Dołączył: 28 Lip 2010
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lębork

PostWysłany: Pon 17:33, 18 Kwi 2011    Temat postu: Akumulator...

Witam! Mierzymy w ten sposób:
1. Najpierw po wpięciu aku w Twoją instalację (silnik nie pracuje), sprawdzasz woltomierzem na zakresie prądu stałego 20V, napięcie na jego biegunach. Czerwony krokodylek łączysz z "+", czarny z "-". Powinno być ponad 12V - zależy od kondycji aku.
2. Odpalasz moto i patrzysz na wskazania miernika - podczas pracy na wolnych obrotach a następnie dodawania gazu, napięcie powinno na biegunach aku wzrosnąć nawet powyżej 14V Idea


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hold
Operator forum +



Dołączył: 16 Kwi 2011
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Okolice Krasnegostawu

PostWysłany: Pon 21:02, 18 Kwi 2011    Temat postu:

dzięki za dokładne wytłumaczenie :)pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hold
Operator forum +



Dołączył: 16 Kwi 2011
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Okolice Krasnegostawu

PostWysłany: Wto 20:07, 19 Kwi 2011    Temat postu:

Dzięki wszystkim za pomoc a w szczególność krokodyl-owi niezły z ciebie aligator w wiedzy o motocyklach wielkie dzięki dzięki dzięki dzięki dzięki Ładowanie się odnalazło jest Grin Jeszcze raz dzięki Happy nie potrzebnie kupiłem drugi regulator napięcia od chińczyka ale to tylko 56zł

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krokodyl
Administrator



Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 492
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 20:11, 19 Kwi 2011    Temat postu:

Jeśli istniejesz na innych forach wklej sobie jeden z banerów http://www.zaplon.fora.pl/propozycje-organizacyjne,47/banery,191.html jest tam wiele rozmiarów albo w stopce wklej linka na nasze forum .. w każdym razie postaraj się o reklame

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hold
Operator forum +



Dołączył: 16 Kwi 2011
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Okolice Krasnegostawu

PostWysłany: Wto 20:14, 19 Kwi 2011    Temat postu:

Ok postaram się zareklamować forum

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hold
Operator forum +



Dołączył: 16 Kwi 2011
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Okolice Krasnegostawu

PostWysłany: Wto 21:19, 19 Kwi 2011    Temat postu:

A tak się jeszcze spytam jakiej wielkość polecacie akumulator do mojej Yamahy nie ma ona rozrusznika czyli nie potrzeby jej duży akumulator jedynie co będzie musiał utrzymać to kierunki liczniki i wspomagać światła chyba.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dawid
Konstruktor +++++



Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radziechowy

PostWysłany: Wto 21:29, 19 Kwi 2011    Temat postu:

4-7Ah powinno wystarczyć Happy Za 40 kupisz kwasówkę 12v 7Ah

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dawid dnia Wto 21:29, 19 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.zaplon.fora.pl Strona Główna -> Diagnostyka układów zapłonowych CDI IGNITION elektronika w silniku Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin