Forum www.zaplon.fora.pl Strona G³ówna www.zaplon.fora.pl
zap³ony w motocyklu cdi diagnostyka uk³adów zap³onowych ignition schemat
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U¿ytkownicyU¿ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ciZaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ci   ZalogujZaloguj 

Zap³on sem amal ktm lc4 600 przerywanie przy wys. obrotach

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.zaplon.fora.pl Strona G³ówna -> Diagnostyka uk³adów zap³onowych CDI IGNITION elektronika w silniku
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
kilo86
Go¶æ






PostWys³any: Wto 12:40, 22 Lut 2011    Temat postu: Zap³on sem amal ktm lc4 600 przerywanie przy wys. obrotach

Witam, mam problem ze swoim ktm tak jak w temacie, przerywa przy przekroczeniu ok 5000 rpm. Sprawdzi³em oporno¶æ stojanu pomiedzy czerwonym a czarnym 1100 ohm, pomiedzy zielonym a czarnym 20 ohm wiêæ chyba ok... Napiêcie mierzone przy kopaniu ok 40 V, potem gdy silnik pracuje to ok 100 V ale problem z tym ¿e wraz ze wzrostem obrotów napiêcie nie wzrasta...
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
krokodyl
Administrator



Do³±czy³: 26 Cze 2010
Posty: 492
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: Wroc³aw

PostWys³any: ¦ro 0:56, 23 Lut 2011    Temat postu:

Witam
Uszkodzony mo¿e byæ stator .. napiêcie powinno wzrastaæ -- problemem jednak jest sposób pomiaru w pe³ni wiarygodny by³by tutaj oscyloskop


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
klio86
Go¶æ






PostWys³any: ¦ro 22:25, 23 Lut 2011    Temat postu: ktm lc4 600

A je¿eli oporno¶æ cewek ³aduj±cych to ok 1,1 k ohm to mo¿liwe ze stator jest uszkodzony? W magnecie brakuje paru zewnêtrznych magnesów ale o ile mi wiadomo to s³u¿± do ¶wiate³ itp, chyba ¿e tez maja wp³yw na dzia³anie cewek ³aduj±cych? zauwa¿y³em równie¿ ze jeden z dwóch wew magnesów jet trochê ukruszony, mo¿e mieæ to wp³yw na mniejsze napicie ³adowania cdi?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
klio86
Go¶æ






PostWys³any: Pi± 20:11, 25 Lut 2011    Temat postu:

Witam, to jednak nie by³o spowodowane ko³em magnesowym, po za³o¿eniu sprawnego motor dalej przerywa i w dodatku na wolnych obrotach s³uchaæ jakby gubi³ co trzeci± iskrêSmile jê¶li posiada pan sprawny stator do lc4 to mog³bym prosiæ o podanie oporno¶ci pomiêdzy czerwonym a czarnym przewodem? Czy jest szansa na ,,dobre'' przewiniêcie takiego stojana?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
krokodyl
Administrator



Do³±czy³: 26 Cze 2010
Posty: 492
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: Wroc³aw

PostWys³any: Pi± 20:18, 25 Lut 2011    Temat postu:

Witam szans na przewiniecie tego nie widze .. to jest zalane .... widzia³em nowe prdukowane nie zalane statory ale cena .. te¿ nierealna jak na tak stare moto -- jak chcesz mogê posk³adaæ generator i po¿yczyæ do testów .. wepniesz za miast czerwonego i bêdzie wytwarza³ napiêcie 300v do zasilania CDI ..... wa¿ne aby sprawne by³o uzwojenie zasilaj±ce ¶wiat³a i podaj±ce impuls wyzwalaj±cy czyli zielony przewód

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
klio86
Go¶æ






PostWys³any: Sob 0:05, 26 Lut 2011    Temat postu: ktm lc4 600

Zasilanie ¶wiate³ jest sprawne, czy muszê mieæ akumulator do zasilania generatora? Móg³bym sam zrobiæ taki generator z podzespo³ów zakupionych w elektroniku?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
klio86
Go¶æ






PostWys³any: Pon 0:04, 28 Lut 2011    Temat postu: ktm lc4 600

Pisa³ pan ze przyspieszacz dzia³a w ten sposób ze w³±cza siê po osi±gniêciu jakiego¶ poziomu napiêcia zasilaj±cego i je¿eli bêdê zasila³ cewkomodu³ z generatora który zasilany jest napiêciem sta³ym i daje napiêcie 300V to na jakiej zasadzie bêdzie dzia³a³ przyspieszacz?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
krokodyl
Administrator



Do³±czy³: 26 Cze 2010
Posty: 492
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: Wroc³aw

PostWys³any: Pon 10:37, 28 Lut 2011    Temat postu:

Nie pisa³em tak Happy przyspieszacz w³±cza siê po osi±gniêciu pewnego napiêcia z cewki podajacej impuls wyzwalaj±cy czyli zielony przewód.... zasilanie nie ma wp³ywu

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
klio86
Go¶æ






PostWys³any: Wto 0:11, 01 Mar 2011    Temat postu: ktmlc4 600

musia³em ¼le zrozumiec:-) Mam jeszcze jedno pytanie, przeczyta³em ca³e forum i materia³y ze strony zaplon i mam mêtlik, na schemacie genarator jest zasilany napiêciem stalym a w jednym z postów pisze pan:

Te inne to na przyklad do Twojego Stojana z uszkodzonym obwodem ³adowanie(95% uszkodzen sema) do³±nczam generator wysokiego napiecia zasilany z obwodu ³adowania akumulatora(swiatla...) do CDI Tm 14-05 czyli czarmny do czarnego Czerwony ze stojana obcinam i podlanczam z generatora -- dziala bez zastrzezen! generator opracowalem wielkosci paczki papierosów wiec wchodzi pod bak pobór pradu przy RPM 7000 nie przekracza 1 Ampera wiec nie ma wplywu na bilans energetyczny(nie braknie pr±du na swiat³a )

czyli troszke siê gubieczy zasilany bêdzie z cewek ladowania akumlatora czy te¿ stalym napiêciem z akumlatora?Smile
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
krokodyl
Administrator



Do³±czy³: 26 Cze 2010
Posty: 492
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: Wroc³aw

PostWys³any: Wto 9:56, 01 Mar 2011    Temat postu:

to czy bêdzie zasiany z cewek zasilaj±cych o¶wietlenie w KTM lc4 wersji bez akumulatora ( w tym przypadku dzia³a wewnêtrzny prostownik w generatorze ) czy z akumulatora bo przecie¿ w filtrze powietrza znajduje siê ma³y 1 Ah akumulatorek zasilany z cewek podaj±cych napiêcie na regulator napiêcia - nie ma to wp³ywu generator traktuje to podobnie .. czyli sam sobie wyprostuje zmienne niskie napiêcie 13,8 V lub przyjmie gotowe sta³e napiêcie i dopiero to napiêcie przetworzy w przetwornicy na 300V

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
kilo86
Go¶æ






PostWys³any: Wto 20:32, 01 Mar 2011    Temat postu: ktm lc4 600

to super:-) Czy musze dobraæ rodzaj generatora czy wysterczy taki jak pan prezentuje na stronie zap³on?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
krokodyl
Administrator



Do³±czy³: 26 Cze 2010
Posty: 492
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: Wroc³aw

PostWys³any: Wto 20:38, 01 Mar 2011    Temat postu:

nie wiem o którym mowa .. to koncepcyjne uk³ady .... nie pamiêtam co rysowa³em .. po prostu robiê tego du¿o .. i nie tylko w tematach zap³onów .... proszê zamieszczaæ link a lepiej schemat ....

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
Micha³
Aktywny forumowicz ++



Do³±czy³: 10 Mar 2011
Posty: 20
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: Nowy S±cz

PostWys³any: Czw 21:53, 10 Mar 2011    Temat postu:

Witam,posiadam zap³on sem amal 11-10 w motocyklu husqvarna te 350 92' i problem tkwi w tym ze nie wiem co mu jest kabli jest du¿o i ró¿ne koñcówki z tego chyba 2 nie pasuj± bo nie ma ich gdzie podpi±æ.. poprostu duzo akbli i nie wiadomo co do czego,tak wiec potrzebuje pomocy Happy

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
Micha³
Aktywny forumowicz ++



Do³±czy³: 10 Mar 2011
Posty: 20
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: Nowy S±cz

PostWys³any: Czw 22:17, 10 Mar 2011    Temat postu:

wpisa³em tutaj post poniewa¿ jest o sem amal wiec moze nic nie szkodzi,a je¿eli nie w tym miejscu to prosze mnie skierowac do prawid³owego.. pozdrawiam

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
krokodyl
Administrator



Do³±czy³: 26 Cze 2010
Posty: 492
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: Wroc³aw

PostWys³any: Czw 22:26, 10 Mar 2011    Temat postu:

Witam zrób fotki i za³ó¿ nowy temat w tym dziale ale dotycz±cy Twojego motocykla jest blokada na forum od razu fotek nie zamie¶cisz ..ale temat za³ó¿ Happy

Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez krokodyl dnia Czw 22:28, 10 Mar 2011, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
kilo86




Do³±czy³: 21 Mar 2011
Posty: 2
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pon 22:25, 21 Mar 2011    Temat postu: ktm lc4 600

Witam, mój problem dalej nie rozwi±zany, wymieni³em ca³y sprawny kompletny zap³on tzn stojan cewkomodu³ i ko³o magnesowe i bez efektu, motorek dalej nie wchodzi na wysokie obroty:-( Czy mo¿liwe ¿e przyczyn± takiego zachowania silnika mo¿e byæ luz na ³o¿yskach wa³u? tak na oko ok. 0,5 mm luzu promieniowego. Moze co¶ z zaworami lub ga¿nikiem, nie mam pojêcia i trace wiare, prosze o pomoc...

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
S³awek
Konstruktor ++



Do³±czy³: 28 Lip 2010
Posty: 167
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 4 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: Lêbork

PostWys³any: Pon 23:01, 21 Mar 2011    Temat postu: Problem...

Witam. A jak zachowuje siê motocykl na innej ¶wiecy i innym kablu WN? Wydaje siê, ¿e choæ luz wyczuwalny na koñcówce wa³u, to w przypadku zap³onu bezstykowego CDI, motocykl nie powinien tego odczuwaæ (na platynkach niestety s± takie objawy jak u Ciebie). My¶lê, ¿e warto upewniæ siê co do szczelno¶ci simmeringów na wale korbowym, uszczelki karterów, czysto¶ci dysz ga¼nika, ustawienia iglicy przepustnicy, poziomu paliwa (zale¿y od konstrukcji tego podzespo³u), dro¿no¶ci otworka odpowietrzaj±cego korek wlewu paliwa, a tak¿e szczelno¶ci po³±czenia g³owica cylinder oraz ¶wieca g³owica. Po³±czenie ga¼nik g³owica te¿ musi byæ w idealnym stanie. Gdyby¶ mia³ jakie¶ pytania, pisz ¶mia³o Wink .

Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez S³awek dnia Pon 23:02, 21 Mar 2011, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
krokodyl
Administrator



Do³±czy³: 26 Cze 2010
Posty: 492
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: Wroc³aw

PostWys³any: Pon 23:31, 21 Mar 2011    Temat postu:

Witam
Pisa³e¶ ,ze w³o¿y³e¶ sprawne czê¶ci .. sk±d ta pewno¶æ ???? widzia³e¶ motocykl pracuj±cy prawid³owo na nowym Tm14-05 ?? czy na s³owo przyj±³e¶ ,ze element jest sprawny >??


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
kilo86




Do³±czy³: 21 Mar 2011
Posty: 2
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pi± 1:03, 25 Mar 2011    Temat postu:

Witam! Znalaz³em przyczynê niewchodzenia na pe³ne obroty, zap³on jest w porz±dku tak¿e mam ca³y sem amal kompletny sprawny jakby kto¶ potrzebowa³Smile Ja kupi³em ten motor nie na chodzie i okaza³o sie teraz ¿ê kto¶ zmieni³ z tylu oryginalny amortyzator na taki ze zbiornikiem gazu przez co nie mie¶ci³ siê oryginalny air box i kto¶ dorobi³ króciec na dwa filtry sto¿kowe od chiñskiego skutera, przez co silnik siê dusi³ i bo nie dostawa³ odpowiedniej dawki powietrza. Efekt by³ nawet taki ze podci¶nienie wysysa³o znaczne ilo¶ci paliwa z ga¿nika przez co lc4 pali³o 7l na dwie godz w terenie i jeszcze pali³o swiece od zbyt bogatej mieszanki:-) Kamieñ z serca, goraco pozdrawiam i dziekuje za pomoc krokodylowi i s³awkowi, super ¿e s± tacy ludzie jak wy...

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
adriankocon1




Do³±czy³: 26 Mar 2011
Posty: 1
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 13:47, 26 Mar 2011    Temat postu:

witam ja jestem zainteresowany tym statorem do Ktm bo mam zepsuty...

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wy¶wietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.zaplon.fora.pl Strona G³ówna -> Diagnostyka uk³adów zap³onowych CDI IGNITION elektronika w silniku Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach

fora.pl - za³ó¿ w³asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin