Forum www.zaplon.fora.pl Strona Główna www.zaplon.fora.pl
zapłony w motocyklu cdi diagnostyka układów zapłonowych ignition schemat
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Cewka zasilająca yz 250
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.zaplon.fora.pl Strona Główna -> Diagnostyka układów zapłonowych CDI IGNITION elektronika w silniku
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krokodyl
Administrator



Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 492
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 5:18, 05 Lut 2012    Temat postu:

Chcesz gotowy zmontowany uruchomiony zapłon .. płytkę do zapłonu ... czy schemat i i sam wszystko zrobisz?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
klim
Aktywny forumowicz ++



Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 9:14, 05 Lut 2012    Temat postu:

Wystarczył by mi schemat do zrobienia zapłonu. Jeżeli to ma być na moim starym statorze to mogę dać obydwie cewki do przewinięcia jezeli wiadomo na jakie napięcie. Ewentualnie płytka by się przydała. Wyślij mi na PW co i za ile.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krokodyl
Administrator



Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 492
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 11:04, 05 Lut 2012    Temat postu:

To nie była propozycja komercyjna .. po prostu pytanie .. na forum staramy się zachować zasady .. jeśli coś dostaniesz coś w zamian zrobisz dla form dla rozpowszechniania darmowej wiedzy !... zasada raczej logiczna -- myślę ,ze gotowy jeśli dostaniesz będzie najlepszą opcją -- zrobienie płytki zabiera najwięcej czasu .. natomiast zmontowanie kilka minut .... w czasie montażu możliwe zawsze błędy ..... dostaniesz uruchomiony przetestowany CDI..
Odczytaj wartości elementów ... jeśli napis jest nieczytelny odlutuj jedną końcówkę i zmierz multimetrem element .. interesują mnie tylko rezystory i kondensatory


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez krokodyl dnia Nie 11:15, 05 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
klim
Aktywny forumowicz ++



Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 12:09, 05 Lut 2012    Temat postu:

Wartości rezystorów i kondensatorów dodałem do galerii pod obrazkiem płytki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
klim
Aktywny forumowicz ++



Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 10:21, 24 Lut 2012    Temat postu:

Dodałem do galerii nową fotkę. Kupiłem cewkę ładującą od Chińczyka i dopasowałem do swojego statora. Teraz przynajmniej wiem że ładowanie cdi powinno być ok. Niestety iskra nadal słaba i moto nie da się uruchomić.



Dzisiaj miałem trochę czasu i zrobiłem moduł z tego schematu
[link widoczny dla zalogowanych]

U mnie na statorze są dwie cewki. Ja podpiołem do tego modułu tylko tą z chińczyka którą zamontowałem ostatnio. Rezultat jest taki że iskra jest tylko jak mocniej kopne i trochę lepsza ale palcami da się złapać i nie "kopie" za bardzo moto i tak nie odpala. Jak podłącze oryginalny moduł to iskra jest dużo słabsza i jest nawet przy bardzo wolnym ruchu startera. Cewkę zapłonową zmieniłem do pewności na nową. Wina odpalania leży na pewno po stronie zapłonu bo dzisiaj moto nawet nie pierdło po wstrzyknieciu paliwa bezpośrednio do cylindra. Poradźcie coś bo już nie mam pomysłów.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez klim dnia Sob 21:35, 25 Lut 2012, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.zaplon.fora.pl Strona Główna -> Diagnostyka układów zapłonowych CDI IGNITION elektronika w silniku Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin