Forum www.zaplon.fora.pl Strona Główna www.zaplon.fora.pl
zapłony w motocyklu cdi diagnostyka układów zapłonowych ignition schemat
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Honda NX650 rd02

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.zaplon.fora.pl Strona Główna -> Diagnostyka układów zapłonowych CDI IGNITION elektronika w silniku
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kaczan




Dołączył: 24 Mar 2011
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Czw 18:57, 24 Mar 2011    Temat postu: Honda NX650 rd02

Witam wszystkich:

mam pytanie czy schemat cdi zapłon tyrystorowy rozbudowany ze strony zaplon.pl.tl/ mogę zastosować w hondzie nx 650 rd 02 4t
A może ktoś ma jakiś inny pomysł.
Będę wdzięczny za pomoc
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tezla
Aktywny forumowicz ++



Dołączył: 08 Lip 2010
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Czw 22:56, 24 Mar 2011    Temat postu:

Awaryjnie można włożyć moduł quada Kingway Jonathan 150 ma taką samą wtyczkę tylko piny w innych miejscach. Charakterystyka silnika poniżej 4tys się niestety zmieni.

tu rozrysowałem piny


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kaczan




Dołączył: 24 Mar 2011
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Śro 14:27, 30 Mar 2011    Temat postu:

Witam ponownie.
Dzięki za podpowiedź bardzo mi pomogła.Dzisiaj zastosowałem moduł
zapłonowy KYMCO (AW0036) z regulatorem motor śmiga a w charakterystyce pracy silnika nie dopatrzyłem się żadnych zmian,być może że to pierwsze odpalenie po zimie potestuję i napisze jak ten moduł
się zachowuje.Jeszcze raz dzięki !!!!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kaczan




Dołączył: 24 Mar 2011
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Sob 21:48, 09 Kwi 2011    Temat postu:

Witam ponownie przejechałem na module prawie 1000 km wszystko jest ok.Polecam go wszystkim mającym kłopoty z CDI w nx 650

zamykam temat.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tezla
Aktywny forumowicz ++



Dołączył: 08 Lip 2010
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sob 22:58, 09 Kwi 2011    Temat postu:

Ja po założeniu chińczyka nawet z regulacją odczuwałem twardą pracę silnika przy przyspieszaniu z niskich obrotów tyle że ja mam AC-CDI rzecz się tyczyła silnika PD04 (600cm3) przy takim samym module w PD03 nie pamiętam żebym czuł różnicę. Pewnie kwestia konkretnego silnika i wyczucia silnika którego nabiera się po dziesiątkach tys km kiedyś było mniejsze.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.zaplon.fora.pl Strona Główna -> Diagnostyka układów zapłonowych CDI IGNITION elektronika w silniku Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin