Forum www.zaplon.fora.pl Strona Główna www.zaplon.fora.pl
zapłony w motocyklu cdi diagnostyka układów zapłonowych ignition schemat
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

problem z cdi w ogarze 200

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.zaplon.fora.pl Strona Główna -> Diagnostyka układów zapłonowych CDI IGNITION elektronika w silniku
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kubagliw




Dołączył: 07 Maj 2011
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 9:50, 07 Maj 2011    Temat postu: problem z cdi w ogarze 200

Witam. ostatno zająłem sie założeniem cdi w ogarze ale mam problem i prosiłbym was o pomoc. przeróbke wykonywałem wg pewnego tutka na forum o jawkach, cewke przewinąłem drutem 0.2mm i zeszło mi na nią jakieś 80m a moduł zastoswowałem NEW RACING cdi czerwony. wszystko podłączyem wg schematu do aprilli rs 50. Ale nie ma iskry i nie wiem w czym tkwi problem. jaka może być odległość między wypustką na magnecie a impulsatorem?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
motodynamo
Konstruktor +++



Dołączył: 23 Kwi 2011
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 13:54, 07 Maj 2011    Temat postu:

Witam .. zrób foty .. i wyślij na maila do Dawida ... on zamieści po za tym on zna dobrze ten sprzęt

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Telemah
Operator forum +++



Dołączył: 18 Maj 2011
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 18:16, 18 Maj 2011    Temat postu:

Po co WY tak kombinujecie ?? starczy jakakolwiek cewka z oryg. iskrownika dająca parę v zmiennego napiecia transformatorek zalewany o mocy 2-3W 5-9/230v do tego jakaś cewka zapłonowa , czujnik indukcyjny kawałek magnesu + schemat najprostszego zapłonu AC-CDI ze strony głównej i masz kompletny zapłon w dodatku wiesz co masz jak się zepsuje to za parę złotych naprawisz a części typu cewka świateł czy cewka zapłonowa można znaleźć gdzieś w swoich gratach. Jakieś przeróbki itd.. jak można prościej bez nawijania cewek tylko wystarczy usiąść i pomyśleć oraz zrozumieć zasadę działania takiego zapłonu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dawid
Konstruktor +++++



Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radziechowy

PostWysłany: Śro 18:44, 18 Maj 2011    Temat postu:

Zapłon jest już naprawiony, więc myślę ze problem jest rozwiązany.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.zaplon.fora.pl Strona Główna -> Diagnostyka układów zapłonowych CDI IGNITION elektronika w silniku Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin