Forum www.zaplon.fora.pl Strona Główna www.zaplon.fora.pl
zapłony w motocyklu cdi diagnostyka układów zapłonowych ignition schemat
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Schemat modułu CDI Gilera Runner 125 4T 2006

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.zaplon.fora.pl Strona Główna -> Diagnostyka układów zapłonowych CDI IGNITION elektronika w silniku
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maya




Dołączył: 15 Mar 2011
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Przasnysz

PostWysłany: Wto 20:27, 15 Mar 2011    Temat postu: Schemat modułu CDI Gilera Runner 125 4T 2006

Witam, potrzebuję takiego schematu, probuje odłączyć immobiliezer ponieważ zgubiłem kluczyk, miał ktoś podobną sytuację i może poedzielić sie jakimiś uwagami ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dawid
Konstruktor +++++



Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radziechowy

PostWysłany: Wto 21:04, 15 Mar 2011    Temat postu:

Może być problem bo Immobiliezer prawdopodobnie jest podpięty do CDI, proszę podać jakieś zdjęcia modułu i zapłonu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maya




Dołączył: 15 Mar 2011
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Przasnysz

PostWysłany: Pią 11:53, 18 Mar 2011    Temat postu:

sprawa wygląda tak modul ma 2 kostki jedna z kostką gdzie są kable czerwony, pomarańczowy, czarny i jeszcze jedne, oraz drugą kostke która idzie do kołeczka od immo, probowalem odpalic ale strzela z tłumika i ma tylko takie pojedyńcze zapłony, co może być uszkodzone ? iskra w świecy jak dzwon, paliwo podawane pod świece oraz przez gardziel bo pompka paliwa nie działa ale skuter jest na wtrysku, jeśli ma ktoś jakiś pomysł prosze o odpowiedź, postaram sie dorzucić fotki modułu i cewki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dawid
Konstruktor +++++



Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radziechowy

PostWysłany: Pią 14:42, 18 Mar 2011    Temat postu:

Jeżeli pompka paliwa nie działa to może to jest problem,przecież jak uszkodzona to paliwa nie zassie z baku. Mogę się mylić bo nie miałem z tym do czynienia.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krokodyl
Administrator



Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 492
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 19:58, 20 Mar 2011    Temat postu:

Najczęściej tego typ CDI są trudne do ratowania przez majstra bez doświadczenia po zagubieniu kluczyka .. producent celowo wstawia immo .. aby nie nmożna było tego obejść .. inna sprawa ,że można wstawić zapłon inny i osobno sterowanie pompki .. ale do tego zrób fotki zaplonu magneta i przewodów jakie wychodzą z silnika będzie łatwiej coś podopowiedzieć

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mpn103




Dołączył: 20 Maj 2011
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 23:46, 22 Maj 2011    Temat postu:

Mogę się podpiąć pod temat?
Pytam ponieważ nie mogę założyć swojego własnego (zabezpieczenia przed spamem).
Witam wszystkich zgromadzonych.
Nabyłem drogą kupna używanego rozbitka sprowadzonego z Francji.
Rozbitek za bardzo nie ucierpiał, już jest wypolerowany
Ale pozostał problem, ponieważ podczas wypadku ucierpiała antena od immobiliser'a która jest naokoło stacyjki.
Owszem znalazłem przerwę w uzwojeniu i załatałem, ale "komputer pokładowy" i tak nie pozwala jej odpalić.
Jako moduł CDI (czy jak go tam zwą) siedzi produkt EFI Technology o numerach AC23I bądź jak kto chce SAE J590B.

Dwa klucze w czerwonej gumie mam, z tym że jeden jest ułamany.
Klucza matki nie posiadam.

Można w jakiś łatwy sposób "zdjąć" blokadę nałożoną odgórnie przez immobiliser, albo czy można gdzieś dorobić "klucz matkę"?
Narazie więcej pytań nie mam.
Pozdrawiam wszystkich zwiedzających.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.zaplon.fora.pl Strona Główna -> Diagnostyka układów zapłonowych CDI IGNITION elektronika w silniku Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin