Forum www.zaplon.fora.pl Strona G³ówna www.zaplon.fora.pl
zap³ony w motocyklu cdi diagnostyka uk³adów zap³onowych ignition schemat
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U¿ytkownicyU¿ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ciZaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ci   ZalogujZaloguj 

wyprzedzenie zap³onu w SOLO 210
Id¼ do strony Poprzedni  1, 2, 3  Nastêpny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.zaplon.fora.pl Strona G³ówna -> Diagnostyka uk³adów zap³onowych CDI IGNITION elektronika w silniku
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
qlpek
Aktywny forumowicz ++



Do³±czy³: 08 Mar 2011
Posty: 20
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: Ole¶nic

PostWys³any: Czw 23:00, 10 Mar 2011    Temat postu:

W "w najnowszej" wersji zastosowano modu³. Ducato energia ale te¿ wychodz± dwa przewody NN i jeden do ¶wiecy.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
qlpek
Aktywny forumowicz ++



Do³±czy³: 08 Mar 2011
Posty: 20
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: Ole¶nic

PostWys³any: Czw 23:10, 10 Mar 2011    Temat postu:

Pode¶lê co¶ na temat zap³onów do SOLO jeden go¶æ KAJAN 'dobry w SOLO je¶li chodzi o mechanikê nawet bardzo dobry" próbowa³ zrobiæ zap³on z wyprzedzeniem. Niestety mu nie wysz³o. Rozmawia³em z Nim i od niego wiem jakie mniej wiêcej powinny byæ wyprzedzenia. Jednak przy jego sposobie rozwi±zania problemu [opisany w artykule] w koñcu [nie ma tego w artykule] mia³ stuki na wysokich. dodatkowo próbowa³o pój¶æ jego drog± kilku innych efekty by³y jeszcze gorsze ze wzglêdu na chiñskie podruby modu³ów, statorów i kó³ magnesowych. Ja uwa¿am ¿e problem mo¿e rozwi±zaæ elektronika.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
krokodyl
Administrator



Do³±czy³: 26 Cze 2010
Posty: 492
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: Wroc³aw

PostWys³any: Czw 23:25, 10 Mar 2011    Temat postu:

poczytam

Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez krokodyl dnia Czw 23:27, 10 Mar 2011, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
Dawid
Konstruktor +++++



Do³±czy³: 04 Wrz 2010
Posty: 381
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: Radziechowy

PostWys³any: Czw 23:33, 10 Mar 2011    Temat postu:

Ducati Energia to jest zap³on z silników AM 6, stosowany np w Aprilli sr50.
Modu³ konstrukcyjnie nie ró¿ni siê niczym od tych poruszanych w temacie wcze¶niej.


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dawid dnia Czw 23:38, 10 Mar 2011, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
qlpek
Aktywny forumowicz ++



Do³±czy³: 08 Mar 2011
Posty: 20
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: Ole¶nic

PostWys³any: Czw 23:57, 10 Mar 2011    Temat postu:

JA to te¿ wyczyta³em. Tylko zwracam uwagê, ¿e Kajan przerobi³ ca³y zap³on u¿ywaj±c magneta i statora od Derbi SENDA {silnika AM6] i po testach mia³ k³opot na wysokich obrotach [stuki] Inni u¿yli statora i ko³a magnesowego tez niby pasuj±cego do AM6 [nówek ale Chiñski] i niestety objawy by³y nie lepsze. Czy Uwa¿asz ¿e powinienem wymieniæ ca³y zap³on ]np. na AM6] i do tego zastosowaæ jaki¶ uk³ad elektroniczny do sterowania wyprzedzeniem aby dostosowaæ krzyw± zap³onu do tego silnika?

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
krokodyl
Administrator



Do³±czy³: 26 Cze 2010
Posty: 492
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: Wroc³aw

PostWys³any: Pi± 0:14, 11 Mar 2011    Temat postu:

gdzie tam jest czujnik impulsu na zewnêtrznej stronie magneta ?? wydaje siê ,¿e to CDI typu magnet ... bez impulsatora .. w takim kont owszem zmienia siê ale jest to jak gdyby naturalne wraz z wiêksza prêdko¶ci± zwiêksza siê zbocze impulsu ³adowania szybciej prze³±cza tyrystor i przez co osi±gamy efekt przyspieszenia z tym ,¿e jest on trudny do zmodyfikowania -- zobacz ile jest magnesów na magnecie ?? wa¿ne ¿e nigdzie nie widzia³em impulsatora .. mo¿e przeoczy³em ???

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
Dawid
Konstruktor +++++



Do³±czy³: 04 Wrz 2010
Posty: 381
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: Radziechowy

PostWys³any: Pi± 0:18, 11 Mar 2011    Temat postu:

Impulsator jest wewnêtrzny [link widoczny dla zalogowanych] . S± te¿ wersje z zewnêtrznym impulsatorem [link widoczny dla zalogowanych]

Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dawid dnia Pi± 0:21, 11 Mar 2011, w ca³o¶ci zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
S³awek
Konstruktor ++



Do³±czy³: 28 Lip 2010
Posty: 167
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 4 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: Lêbork

PostWys³any: Pi± 0:24, 11 Mar 2011    Temat postu:

Witam! Pierwszy od lewej stator z pierwszego linku, to chyba...simsonowski Question

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
krokodyl
Administrator



Do³±czy³: 26 Cze 2010
Posty: 492
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: Wroc³aw

PostWys³any: Pi± 0:24, 11 Mar 2011    Temat postu:

2 link nie dzia³a .. ok ale z czego w takim razie czyta impulsator? >>> Masz mo¿e foty magneta od wewn±trz ??

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
Dawid
Konstruktor +++++



Do³±czy³: 04 Wrz 2010
Posty: 381
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: Radziechowy

PostWys³any: Pi± 0:25, 11 Mar 2011    Temat postu:

Kto¶ to wsadzi³ do simsona teraz panuje moda na ten zap³on bo tañszy od Vape kilkakrotnie.

Kilka fotek [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

tak stator ze simsona to dla porównania kto¶ da³.


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dawid dnia Pi± 0:28, 11 Mar 2011, w ca³o¶ci zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
krokodyl
Administrator



Do³±czy³: 26 Cze 2010
Posty: 492
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: Wroc³aw

PostWys³any: Pi± 0:36, 11 Mar 2011    Temat postu:

dalej nie jestem pewien czy czerwony przewód idzie do impulsatora czy to przewód uzwojenia cewki zasilaj±cej ¶wiat³a ?? kiedy¶ Motoplat stosowa³ czujnik wewn±trz ale tam by³ specjalny lizak .. potem SEM tez stosowa³ ale oni z kolei zastosowali magnesy wewn±trz magneta na 2 poziomach

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
qlpek
Aktywny forumowicz ++



Do³±czy³: 08 Mar 2011
Posty: 20
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: Ole¶nic

PostWys³any: Pi± 0:39, 11 Mar 2011    Temat postu:

mój zap³on wygl±da tak
[link widoczny dla zalogowanych]
nie wiem ile jest magnesów i gdzie jest impulsator [chyba ta cewka].
Nazwa na ni jest DUCATI ale ISKRA wygl±da identycznie [patrzac przez otwór w kole magnesowym.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
S³awek
Konstruktor ++



Do³±czy³: 28 Lip 2010
Posty: 167
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 4 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: Lêbork

PostWys³any: Pi± 0:46, 11 Mar 2011    Temat postu: Zap³on...

Byæ mo¿e jest to CDI typu "magnet". Widzia³em podobne konstrukcje jako zamienniki do zap³onów CZ CROSS. Ale by³a tam jedna cewka na statorze ³aduj±ca i jedna wyzwalaj±ca, cewkomodu³ oraz ko³o zamachowe z czterema magnesami. Z jedn± cewk±, je¶li mamy tutaj faktycznie do czynienia z uk³adem "magnet", musi dzia³aæ. Ps. Nawet je¶li bezpo¶rednio nie widzimy ile jest magnesów (ze wzglêdów konstrukcyjnych), mo¿emy to ³atwo ustaliæ Wink .

Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez S³awek dnia Pi± 0:58, 11 Mar 2011, w ca³o¶ci zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
krokodyl
Administrator



Do³±czy³: 26 Cze 2010
Posty: 492
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: Wroc³aw

PostWys³any: Pi± 0:54, 11 Mar 2011    Temat postu:

i tak przypuszcza³em w³asnie usilnie staram siê dowiedzieæ co¶ o impulsatorze .. o ile by³by wewn±trz -- to musia³o by byæ 2 a najwy¿ej 4 magnesy co z kolei powodowa³o by 4 iskry na obrót i niepotrzebna stratê energii .. byæ ¿e jest ale pracuje w³a¶nie jako wspomaganie CDI w uk³adzie magnet .... dla mnie jak na ten moment s± to uk³ady magnet z prostej przyczyny - przy ich zastosowaniu osi±ga siê iskrê ju¿ przy minimalnej prêdko¶ci -dziêki zjawisku prze³adowania zmiany biegunowo¶ci pola magnetycznego czyli jak gdyby podwajacza napiêcia -- kondensator z cewki ³adowany jest ujemnym napiêciem nastêpnie po zmianie pola na dodatnie ³±dowany jest w dalszym ci±gu dodatnim do pewnego poziomu po wy¿ej, którego po przez najczê¶ciej diodê zenera albo diak podawany jest pr±d na tyrystor (tyrystor gwa³townie roz³adowuje kondensator co powoduje gwa³towny przep³yw pr±du przez cewke wysokiego napiêcia i przeskok iskry).. i jedynym elementem mog±cym zmodyfikowaæ krzyw± zap³onu mo¿e byæ w³a¶nie ta dioda zenera (zastosowaæ 2 ró¿ne diody i prze³±czaæ )

Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez krokodyl dnia Pi± 1:22, 11 Mar 2011, w ca³o¶ci zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
krokodyl
Administrator



Do³±czy³: 26 Cze 2010
Posty: 492
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: Wroc³aw

PostWys³any: Pi± 1:44, 11 Mar 2011    Temat postu:

mam pytanie mechaniczne rozumiem podstawka pod stator mo¿na wytoczyæ bez problemu ..ale co z magnetem .. wystêpuje wiele sto¿ków o ró¿nych kontach i ¶rednicach .... motolotniarze przetaczaj± to ???

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
qlpek
Aktywny forumowicz ++



Do³±czy³: 08 Mar 2011
Posty: 20
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: Ole¶nic

PostWys³any: Pi± 9:13, 11 Mar 2011    Temat postu:

CO do przetaczania nie wiem. Popytam kolesi paralotniarzy. Rzeczywi¶cie iskra pojawia siê po ledwie ruszeniu ¶mig³em. St±d wskazówka ¿eby zawsze zostawiaæ ¶wiecê w fajce jak siê krêci silnikiem [bo co¶ sie mo¿e spaliæ]. Mo¿e pozwolê sobie na pytanie. Czy Uwa¿acie ¿e warto poj¶æ w stronê 'przeróbki ' zap³onu na co¶ podobnego do AM6 i dodanie jeszcze czego¶?

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
qlpek
Aktywny forumowicz ++



Do³±czy³: 08 Mar 2011
Posty: 20
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: Ole¶nic

PostWys³any: Pi± 9:36, 11 Mar 2011    Temat postu:

Panowie mo¿na by zastosowaæ co¶ takiego.
[link widoczny dla zalogowanych]
Montuj±c na kole magnesowym znacznik. Zasilanie oczywi¶cie z jakiego aku.
Ale tutaj tak¿e zap³on bêdzie mia³ krzyw± liniow±.
Napiszcie proszê jaki uk³ad Pomiary [badawczy] mo¿na by zastosowaæ aby próbowaæ zdj±æ Charakterystykê zap³onu. By³oby dobrze gdyby uk³ad taki by³ zewnêtrzny] nie wymaga³ przeróbek/ rozbiórek itp w motorku. Chodzi o to ¿e jak mam jeden napêd a idzie warun i "trzeba lotoæ'. Zatem w dnim nielotne mo¿na by potestowaæ. ale jak jest warun to latanko ma byæ.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
krokodyl
Administrator



Do³±czy³: 26 Cze 2010
Posty: 492
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: Wroc³aw

PostWys³any: Pi± 18:34, 11 Mar 2011    Temat postu:

CDI stosowane na filmikach to taki AN samolocik ..Happy ³atwy zawsze lata .. nie wysoko powoli ... nic z tym nie zrobisz ...po prostu lata .. natomiast je¶li czujnik jest na zewnêtrznym obwodzie magneta to z takim zap³onem mo¿esz zrobiæ wszystko czyli narysowaæ ka¿d± mapê zap³onu .. trzeba by³o by wymy¶liæ co¶ co zmienia k±t zap³onu p³ynnie w czasie rzeczywistym .. tak aby zmieniaj±c k±t zap³onu i obroty silnika obserwowaæ moc wibracje ... i od rêcznie nakre¶liæ optymalna krzyw±

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
qlpek
Aktywny forumowicz ++



Do³±czy³: 08 Mar 2011
Posty: 20
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: Ole¶nic

PostWys³any: Sob 23:26, 12 Mar 2011    Temat postu:

Do ³owy przychodzi mi tylko ró¿ne kszta³ty blaszek [stal miêkka] mo¿na by tak± blaszkê przesuwaæ i w ten sposób zmieniaæ k±t wyprzedzenia i punkt inicjacji. Czy d³ugo¶æ blaszki steruje zw³oka [przy¶piesza] a pocz±tek blaszki daje maksymalne opó¼nienie [nawet równe zero]. Ale to du¿a zabawa ¿eby to zbadaæ w ten sposób.
Naprawdê nie ma uk³adu elektronicznego który umia³by w tym moim zap³onie regulowaæ k±t wyprzedzenia bior±c jako podstawê ilo¶æ impulsów podawanych przez cewkê w statorze?


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
Dawid
Konstruktor +++++



Do³±czy³: 04 Wrz 2010
Posty: 381
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: Radziechowy

PostWys³any: Nie 0:01, 13 Mar 2011    Temat postu:

Po prostu musi Pan zastosowaæ CDI z map± zap³onu i testowaæ ró¿ne mapy

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
qlpek
Aktywny forumowicz ++



Do³±czy³: 08 Mar 2011
Posty: 20
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: Ole¶nic

PostWys³any: Nie 0:38, 13 Mar 2011    Temat postu:

¦wietnie. Super. Tylko co? gdzie podpi±æ i jak [z czego] to zrobiæ? S±
jakie¶ uk³ady? A mo¿e linka do czego¶ zechcecie podaæ? Kto takie rzeczy robi?


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
Dawid
Konstruktor +++++



Do³±czy³: 04 Wrz 2010
Posty: 381
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: Radziechowy

PostWys³any: Nie 10:59, 13 Mar 2011    Temat postu:

A wiêc potrzeba modu³ schemat np taki [img] [link widoczny dla zalogowanych] [/img] i wgraæ do tego mapê zap³onu (opisy znajduj± siê na stronie obrazka).

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
qlpek
Aktywny forumowicz ++



Do³±czy³: 08 Mar 2011
Posty: 20
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: Ole¶nic

PostWys³any: Nie 17:12, 13 Mar 2011    Temat postu:

No to d³u¿sza zabawa siê szykuje. Zdaje siê ponad moje si³y. Bardzo serdecznie WSZYSTKIM dziêkujê za poradê.
Pozdrawiam serdecznie
Tomasz


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
krokodyl
Administrator



Do³±czy³: 26 Cze 2010
Posty: 492
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: Wroc³aw

PostWys³any: Nie 18:15, 13 Mar 2011    Temat postu:

przede wszystkim musisz znaæ parametry wyprzedzacza w jaki¶ sposób odwzorowaæ ... bo z wytworzenie silnej iskry od minimalnych obrotów nie stawowi problemu wystaczy zastosowaæ ma³± przetwornice( wielko¶æ paczki papierosów) -- z tym ,¿e w motolotniach stosuje siê z tego co pokaza³e¶ zap³ony typu magnet .. a to jak pisa³em dzia³a poprawnie ,,, ale tego nie mo¿na w prosty sposób regulowaæ -- widzia³em filmiki ... fajnie mechanicznie rozwi±zali testowanie zap³onów ale .. tylko badaja stan istniej±cy bez mo¿liwo¶ci wp³ywu na jego parametry ..... --diagnoza to odej¶cie od tego typu zap³onu w kierunku zap³onu ze znacznikiem na magnecie i czujnikiem po³o¿enia wa³u -- --ciekaw jestem od jakiego skutera magneto pasuje do motolotni ??/

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
randolph




Do³±czy³: 03 Wrz 2013
Posty: 1
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Wto 22:12, 03 Wrz 2013    Temat postu: ISKRA 16 754 036 - zamiennik

Witam Forumowiczów. Podepnê siê pod temat - mam pytanko; w moim napêdzie uszkodzeniu uleg³a cewka ISKRA 16 754 036. Nie produkowana od 6 lat - wiele osób twierdzi, ¿e noe do dostania. Czy pomogliby¶cie dobraæ jaki¶ zamiennik? Niestety cieniutki jestem z tematyki Sad
Pozdrawiam
ran.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wy¶wietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.zaplon.fora.pl Strona G³ówna -> Diagnostyka uk³adów zap³onowych CDI IGNITION elektronika w silniku Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Id¼ do strony Poprzedni  1, 2, 3  Nastêpny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach

fora.pl - za³ó¿ w³asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin