Forum www.zaplon.fora.pl Strona Główna www.zaplon.fora.pl
zapłony w motocyklu cdi diagnostyka układów zapłonowych ignition schemat
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Yamaha xt250, brak oryginalnego modułu, uszkodzona cewka.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.zaplon.fora.pl Strona Główna -> Diagnostyka układów zapłonowych CDI IGNITION elektronika w silniku
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pablo911008




Dołączył: 28 Kwi 2011
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 8:57, 30 Kwi 2011    Temat postu: Yamaha xt250, brak oryginalnego modułu, uszkodzona cewka.

Witam

Dostałem od brata motor Yamaha xt250, 1989r, 250ccm, 4T , instalacja 6V, ale z uszkodzonym zapłonem. Nie ma w nim oryginalnego modułu zapłonowego, nie wiem czy jest oryginalna cewka WN, ma iskrę, sprawdzałem testerem cewek WN z forum. Zmierzyłem rezystancję cewki zasilającej moduł na mierniku wskazywało mi jak by była jakaś przerwa. Zdjąłem koło magnesowe żeby sprawdzić ją, izolacja przewodów była zniszczona i jeden drucik miedziany jest urwany z cewki.

Posiadam moduł od skutera 2T, 12V, czy będzie pasować?
Może kupić inny?
Jak nawinąć cewkę ile powinno być zwojów i jakiej średnicy drutem żeby zasilić odpowiednim napięciem moduł?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
motodynamo
Konstruktor +++



Dołączył: 23 Kwi 2011
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 18:01, 30 Kwi 2011    Temat postu:

Witam ..
CDI od 2T nie będzie dobrze pracował musisz mieć od 4T .. na razie przewiń cewkę statora przewodem o średnicy zbliżonej do oryginału ...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pablo911008




Dołączył: 28 Kwi 2011
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 19:16, 30 Kwi 2011    Temat postu:

Przewinąłem cewkę na 180 om podłączyłem moduł i motor zapalił, ale po rozgrzaniu zaczął strzelać w gaźnik i tłumik. Teraz ciężko zapala.

Jak powinno zabezpieczyć się cewkę przed temperaturą i wstrząsami?

Mógłby mi ktoś zaproponować jaki moduł powinienem użyć?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.zaplon.fora.pl Strona Główna -> Diagnostyka układów zapłonowych CDI IGNITION elektronika w silniku Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin