Forum www.zaplon.fora.pl Strona Główna www.zaplon.fora.pl
zapłony w motocyklu cdi diagnostyka układów zapłonowych ignition schemat
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chinski skuter superbike r50 potrzebny moduł

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.zaplon.fora.pl Strona Główna -> Diagnostyka układów zapłonowych CDI IGNITION elektronika w silniku
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TT02




Dołączył: 02 Lip 2020
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nysa

PostWysłany: Czw 22:57, 02 Lip 2020    Temat postu: Chinski skuter superbike r50 potrzebny moduł

Witam wszystkich ,bardzo prosze o pomoc o dobranie modułu cdi lub ewentualnie całego zapłonu,wszyscy mechanicy polegli wiec sam sie za to musze wziąść. A wiec tak,skuter to jakis Chinczyk ,Superbike R50 powerband 2T rok produkcji 2009, zapłon bez impulsatora kod silnika H1E41QMB, Problem to brak iskry,skuter posiada stator 4 cewki,jedna ładujaca cdi i 3 odpowiedzialne za swiatła i ładowanie,ze statora wychodza 3 kable, nas interesuje czrno czerwony ,ktory jest odpowiedzialny za ładowanie modułu,rezystecja cewki to 185 Omów,napiecie na wyjściu około 55v ac,moduł cdi numer IBC•CCI QF-A127045 ,wychodza 4 przewody, czarno czerwony zasilanie cdi,biało niebieski zasilanie cewki wn brak napiecia,niebieski podlaczenie do blokady obrotów na dzwonie sprzęgła, i czerwono czarny grubszy od pozostałych podłączony do masy i tu jest problem, bo moduł puścił napiecie na ten przewod czego powodem jest brak iskry,podejrzewam ze w srodku zrobił zwarcie. Cewka wn numer GF50-LK2 rezystecja ,sada miernika do przewodu bez fajki a druga do plusa cewki około 470 komów, plus z minusem cewki 0.4 oma. Problem ze nikt nie potrafi dobrac modulu cdi do tego rodzaju zapłonu
I ewentualnie nowej cewki wn albo całego nowego zapłonu ,wszyscy mechanicy i nawet w sklepie twierdza ze to niemożliwe zeby działało to bez impulsatora,juz jeden modul zakupiłem i nic. Bardzo prosze o pomoc w doborze cdi i cewki wn jesli by byla uwalona, lub całego zapłonu,oczywiscie bez impulsatora bo nie ma go gdzie zamocowac,fajnie gdyby byl odblokowany aby mozna było pominac impulsator obrotow dzwonu sprzęgła. Dodał bym zdiecia ale nie widze nigdzie możliwości.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.zaplon.fora.pl Strona Główna -> Diagnostyka układów zapłonowych CDI IGNITION elektronika w silniku Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin